Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Adam ant handlade för mig mycket om trummorna. Det fanns en eller flera plattor med "war drums of burundi" eller något liknande där man hade spelat in lokalbefolkningen som jag tror att han kanske blev påverkad av.

k9 (oregistrerad)
Postat

Adam and the Ants körde ju med två trummisar och inga cymbaler har jag för mig. Medans Adam Ant var poppig så vår ju Adam and the Ants mera punkiga om än poppiga de med.

Någon som vet vem "tjejen" är i videon? Har för mig att det var Adam Ant själv med det kan varit någon annan i drag dock.

Postat (redigerat)

Dom där burunditrummorna påverkade många. T ex peter gabriel och phil collins, som också körde utan cymbaler ett tag.

Redigerat av Den Gode
Postat

Någon som vet vem "tjejen" är i videon? Har för mig att det var Adam Ant själv med det kan varit någon annan i drag dock.

Det är inte en man. För små fötter. Ett förslag är karen landau som var adams flickvän. Det är tydligen phil collins som spelar trummor på låten.

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj blandade nog ihop den med en annan video. My bad.

k9 (oregistrerad)
Postat

eller? Tycker iofs att bägge två har exakt samma form på ögon och på mun. 😕

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Har inte Karen bruna ögon? I videon så är det ju blåa ögon.

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Fast den ena är mera sminkad än den andra, såklart.
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Nu tänkte jag börja med söndagssteken. Tjuvstart. Och så blir det rosbiff... men ändå. 😑

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

k9 (oregistrerad)
Postat

Försöker komma på vad det var för program där de sa att tjejen i Puss in Boots faktiskt var en kille i drag. Men jag kommer inte på det alls. Hittar inget på nätet heller. Tror att det kan ha varit en dokumentär om svartrocken och gothen (som ju vissa tycker att Adam and the Ants första skiva var) men det kan vara en bok om samma ämne med iofs.

Postat

Det är väl bara en tjej i videon? Ett annat förslag är tydligen att det var en tjej som jobbade som kock i produktionen.

Mår du bra?

k9 (oregistrerad)
Postat

Nej, det var nog ett program om just drags som de sa att det var Adam Ant eller en annan kille i drag i just den videon.

Tror att det är därför som ingen verkar veta ven hon faktiskt är. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur gick spelningen igår då Slej?

k9 (oregistrerad)
Postat

Blidde det inte kalla fingrar då Slej?

Håll ratten stilla så svänger det kanske mindre; Neo.

Postat

den låten blir lika dålig oavsett vad för typ av cover det görs på den, frånvaron av en distinkt sångmelodi blir bara starkare 😏

Postat

@Slejj: Otäckt med brand. Gott att inga skadades.

@Den Gode: Har lyssnat på Judee Sill hela dagen.

@Grahn: Fika vore gott.

Ikväll har jag varit på hemmafest och druckigt massa öl och strårom på 80% 🤪 xD

Är lite salongs tror jag.

Va gott.

Va långt inlägg det blir.

Blir alltid extra känslosam när jag är full.

Tänker på Pico. 😕

En tjej skrev till mig på Badoo. Hon verkar intresserad. xD

Fast inte riktigt min typ tror jag.

Jahopp

Jomensåatte

Har fortfarande starka känslor för en tjej jag var tillsammans med för 4 år sedan. Det är lite jobbigt.

Såatt.

Borde hitta på en ny signatur. Har haft min grumpy länge nu.

Postat

En kompis såg mig som jag var "kräsen" för att jag inte hittat den rätta tjejen än.

Fick blandade känslor av det uttalandet.

Så är det inte alls. Blev lite irriterad tror jag. Haft otur med att hitta helt rätt bara.

Klockan är halv fyra. Kanske sova månne.

xD

photo-thumb-14346.jpg?_r=1389526877

drloop (oregistrerad)
Postat

Hur kan man veta vilken typ som passar?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.