slejnard Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 man går in på sidan och trycker "sluta gilla" abnorm PT! ☺️
Memphis Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Fatta va kung att gå på en fest och mingla med en sån kamera 😆 Jag kommer ju drunkna i tjejjer xD
k9 (oregistrerad) Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 (redigerat) Fatta va kung att gå på en fest och mingla med en sån kamera 😆 Jag kommer ju drunkna i tjejjer xD Redigerat 1 maj 2015 av k9
slejnard Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Fatta va kung att gå på en fest och mingla med en sån kamera 😆 Jag kommer ju drunkna i tjejjer xD grymt! 😄 va skönt!
CHAE Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Fatta va kung att gå på en fest och mingla med en sån kamera 😆 Jag kommer ju drunkna i tjejjer xD 🙂
Micke H Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Fatta va kung att gå på en fest och mingla med en sån kamera 😆 Jag kommer ju drunkna i tjejjer xD Det lär ju iallafall ge dig gott om uppmärksamhet. 😄
CHAE Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 [...] bli kallad Hipster xD ...och det känns ju jävligt ghey 😏
Neosus Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Fatta va coola selfies man skulle kunna göra med en såndär! Fatta!! Fattaru? 😳 Det blir snart köttbular på det.
slejnard Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Det vart ju lammstek å sallad på det! Kaffe lr inte är nu frågan för eftermiddagen 🙂
Zakyath Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 (redigerat) kul med gamla rocksångare som fortfarande har pipan kvar som 60 bast ☺️ det här med att allt distande av rösten skulle vara ohälsosamt kan nog anses vara trams Redigerat 1 maj 2015 av Zakyath
Den Gode Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Tack för gillandet av min artistsida på FB den gode 🙂 Tack. Jag vet inte hur det gick till. Nu har jag 4 artister som skulle synas varav du är en, men såvitt jag kan se är det helt andra som syns. Jag begriper ingenting.
Micke H Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Den här tatueringen verkar läka asbra och mycket snabbare än dom tidigare. Men det beror väl antagligen på att jag bara fyllde i streck denna gången och fyllde inte i den.
Den Gode Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 https://www.youtube.com/watch?v=k3nyZBobXYg&feature=youtu.be kul med gamla rocksångare som fortfarande har pipan kvar som 60 bast ☺️ det här med att allt distande av rösten skulle vara ohälsosamt kan nog anses vara trams Jo, men han har nog sjungit mycket mindre än han kunde ha gjort. Hade det blivit lite annorlunda kunde han ha varit sångare i led zeppelin eller deep purple, sägs det.
Den Gode Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Kan inte låta bli att lägga upp en ny låt med Judee Sill som jag skrev om för ett tag sen. Artisten som gjorde två fantastiska plattor och sedan försvann fullständigt. Den här inspelningen, där hon kompar sig själv på flygel, är från 1973 och gjord för tv-programmet "the Old Grey Whistle Test" Låten heter The Kiss, och jag tycker det är en av de vackraste låtar jag har hört. Det är lite reklam och prat först. JS kommer in ca 0.50.
Zakyath Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Jo, men han har nog sjungit mycket mindre än han kunde ha gjort. Hade det blivit lite annorlunda kunde han ha varit sångare i led zeppelin eller deep purple, sägs det. precis, han var dessvärre under kontrakt vid båda tillfällena och hade annat han behövde fullgöra
Den Gode Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 precis, han var dessvärre under kontrakt vid båda tillfällena och hade annat han behövde fullgöra Det är som sångaren i prefab sprout paddy mcaloon som gav ut en platta nyligen. Han låter som en 20-åring på rösten fast han har fyllt 60. Kanske därför att han inte har använt den så mycket? Ta och lyssna på judee sill nu. Nån mer än jag kan väl tycka att hon är bra.
Den Gode Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Hinner inte. Dricker kaffe nu! Imorrn då. Det finns ett radioprogram om henne oxå.
slejnard Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Imorrn då. Det finns ett radioprogram om henne oxå. Ska försöka lyssna.
Recommended Posts