Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fatta va kung att gå på en fest och mingla med en sån kamera 😆 Jag kommer ju drunkna i tjejjer xD

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

kul med gamla rocksångare som fortfarande har pipan kvar som 60 bast ☺️ det här med att allt distande av rösten skulle vara ohälsosamt kan nog anses vara trams

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för gillandet av min artistsida på FB den gode 🙂

Tack. Jag vet inte hur det gick till. Nu har jag 4 artister som skulle synas varav du är en, men såvitt jag kan se är det helt andra som syns. Jag begriper ingenting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tatueringen verkar läka asbra och mycket snabbare än dom tidigare. Men det beror väl antagligen på att jag bara fyllde i streck denna gången och fyllde inte i den.

Link to comment
Dela på andra sajter

https://www.youtube.com/watch?v=k3nyZBobXYg&feature=youtu.be

kul med gamla rocksångare som fortfarande har pipan kvar som 60 bast ☺️ det här med att allt distande av rösten skulle vara ohälsosamt kan nog anses vara trams

Jo, men han har nog sjungit mycket mindre än han kunde ha gjort. Hade det blivit lite annorlunda kunde han ha varit sångare i led zeppelin eller deep purple, sägs det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte låta bli att lägga upp en ny låt med Judee Sill som jag skrev om för ett tag sen. Artisten som gjorde två fantastiska plattor och sedan försvann fullständigt. Den här inspelningen, där hon kompar sig själv på flygel, är från 1973 och gjord för tv-programmet "the Old Grey Whistle Test" Låten heter The Kiss, och jag tycker det är en av de vackraste låtar jag har hört. Det är lite reklam och prat först. JS kommer in ca 0.50.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men han har nog sjungit mycket mindre än han kunde ha gjort. Hade det blivit lite annorlunda kunde han ha varit sångare i led zeppelin eller deep purple, sägs det.

precis, han var dessvärre under kontrakt vid båda tillfällena och hade annat han behövde fullgöra

Link to comment
Dela på andra sajter

precis, han var dessvärre under kontrakt vid båda tillfällena och hade annat han behövde fullgöra

Det är som sångaren i prefab sprout paddy mcaloon som gav ut en platta nyligen. Han låter som en 20-åring på rösten fast han har fyllt 60. Kanske därför att han inte har använt den så mycket?

Ta och lyssna på judee sill nu. Nån mer än jag kan väl tycka att hon är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...