Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lax e kott!!

Vi trotsade regnet igår och grillade lax! Förbaskat gott 🙂.. Måste se om det finns att köpa någon köttermometer som är anpassad till grillning bara. Den jag hade fungerade inget vidare..

Postat

Förbereda lunchen 🙂

Va gott!

Här står spön i backen så får se vad som händer

vagott!

pt

☺️

Vi trotsade regnet igår och grillade lax! Förbaskat gott 🙂.. Måste se om det finns att köpa någon köttermometer som är anpassad till grillning bara. Den jag hade fungerade inget vidare..

Gott gott ☺️

Postat

Gott va?

Här har det snöat så här är det inte riktigt läge för grillen ännu!

....måste iofs köpa en först oxå. 😳

Postat

Köttermometer? Grillning handlar inte om sånt där finlir. Om det finns några som helst tvivel om att det är färdiggrillat, grilla en kvart till.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tog första doppet igår. Gick på glödande kol med, så nu är två av mina vårrutiner avklarade. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Blir nog en softa i soffan dag idag. Blev både öl, vin och wirre igår, dock i väldigt små mängder, förutom ölen som vart i relativt små mängder, nöjde mig med att dricka lagom mycket igår.

Skönt med bra sällskap och god mat istället för att festa som man gjorde när man var yngre.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det bjöds på en grekisk pastagratäng som jag måste kolla receptet på. Tror att den skulle funka bra vegetariskt med. Tänkte försöka äta vegetariskt två gånger i veckan ett tag för att se vad som händer. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Nej nu vart jag ju hungrig fast att jag ju åt igår. 😐

Laters all!

k9 (oregistrerad)
Postat

Blev lax i chiliolja och ingefära. Ris till det. 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Vilket pissväder.

Perfekt inneväder här. 😑☺️
Postat

Den ska enligt säljaren fungera. Ska skaffa 120 film, om det går att hitta, och testa. ☺️

Tänkte mest ha den som prydnad, beundrar sån gammal mekanik.

Postat

Det ligger inne en massa grejer som jag tydligen gillar, och jag har ingen aning om hur jag ska ta bort skiten.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.