Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Lax e kott!!

Vi trotsade regnet igår och grillade lax! Förbaskat gott 🙂.. Måste se om det finns att köpa någon köttermometer som är anpassad till grillning bara. Den jag hade fungerade inget vidare..

Link to comment
Dela på andra sajter

Förbereda lunchen 🙂

Va gott!

Här står spön i backen så får se vad som händer

vagott!

pt

☺️

Vi trotsade regnet igår och grillade lax! Förbaskat gott 🙂.. Måste se om det finns att köpa någon köttermometer som är anpassad till grillning bara. Den jag hade fungerade inget vidare..

Gott gott ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi trotsade regnet igår och grillade lax! Förbaskat gott 🙂.. Måste se om det finns att köpa någon köttermometer som är anpassad till grillning bara. Den jag hade fungerade inget vidare..

Köttermometer? Grillning handlar inte om sånt där finlir. Om det finns några som helst tvivel om att det är färdiggrillat, grilla en kvart till.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tog första doppet igår. Gick på glödande kol med, så nu är två av mina vårrutiner avklarade. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Blir nog en softa i soffan dag idag. Blev både öl, vin och wirre igår, dock i väldigt små mängder, förutom ölen som vart i relativt små mängder, nöjde mig med att dricka lagom mycket igår.

Skönt med bra sällskap och god mat istället för att festa som man gjorde när man var yngre.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det bjöds på en grekisk pastagratäng som jag måste kolla receptet på. Tror att den skulle funka bra vegetariskt med. Tänkte försöka äta vegetariskt två gånger i veckan ett tag för att se vad som händer. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...