D Vibe Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Lax e kott!! Vi trotsade regnet igår och grillade lax! Förbaskat gott 🙂.. Måste se om det finns att köpa någon köttermometer som är anpassad till grillning bara. Den jag hade fungerade inget vidare..
slejnard Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Förbereda lunchen 🙂 Va gott! Här står spön i backen så får se vad som händer vagott! pt ☺️ Vi trotsade regnet igår och grillade lax! Förbaskat gott 🙂.. Måste se om det finns att köpa någon köttermometer som är anpassad till grillning bara. Den jag hade fungerade inget vidare.. Gott gott ☺️
Neosus Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Gott va? Här har det snöat så här är det inte riktigt läge för grillen ännu! ....måste iofs köpa en först oxå. 😳
Den Gode Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Vi trotsade regnet igår och grillade lax! Förbaskat gott 🙂.. Måste se om det finns att köpa någon köttermometer som är anpassad till grillning bara. Den jag hade fungerade inget vidare.. Köttermometer? Grillning handlar inte om sånt där finlir. Om det finns några som helst tvivel om att det är färdiggrillat, grilla en kvart till.
k9 (oregistrerad) Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Tog första doppet igår. Gick på glödande kol med, så nu är två av mina vårrutiner avklarade. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Blir nog en softa i soffan dag idag. Blev både öl, vin och wirre igår, dock i väldigt små mängder, förutom ölen som vart i relativt små mängder, nöjde mig med att dricka lagom mycket igår. Skönt med bra sällskap och god mat istället för att festa som man gjorde när man var yngre.
k9 (oregistrerad) Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Det bjöds på en grekisk pastagratäng som jag måste kolla receptet på. Tror att den skulle funka bra vegetariskt med. Tänkte försöka äta vegetariskt två gånger i veckan ett tag för att se vad som händer. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Nej nu vart jag ju hungrig fast att jag ju åt igår. 😐 Laters all!
k9 (oregistrerad) Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Blev lax i chiliolja och ingefära. Ris till det. 🥰
Den Gode Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Skulle lägga om min facebooksida till mitt riktiga namn. Vilken röra.
Memphis Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Fick hem min kamera idag som jag köpte på Tradera. Riktigt charmig. 😄
Memphis Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Den ska enligt säljaren fungera. Ska skaffa 120 film, om det går att hitta, och testa. ☺️ Tänkte mest ha den som prydnad, beundrar sån gammal mekanik.
Den Gode Postat 1 maj 2015 Postat 1 maj 2015 Det ligger inne en massa grejer som jag tydligen gillar, och jag har ingen aning om hur jag ska ta bort skiten.
Recommended Posts