Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Ugh, satans ångest... nu är den fan inte att leka med alltså! Så satans trött, pallar fan inte denna dynga längre. Förr om åren så brukade jag resonera som så att om mitt liv är "så här" om fem år så kastar jag in handduken, nu är jag fan nere på dagar.

Förbannade, satans demoner!

Fucking hell, insåg just att det igår var 10 år sedan jag registrerade mig här. Redan där borde jag ha dött två gånger. Tur man är tjurigare tjurigast, kanske.

😕 Gör verkligen ont att läsa, om jag förstår det rätt. Har du gått och pratat med någon? Vill du ta o snacka utanför här? Jag lyssnar gärna.

Har en historik av flertal nära till mig och tillomed inom familjen som kastat in handduken. Har du testat flytta, få miljöbyte och starta om? Dörren står alltid öppen här om du behöver komma iväg en period, på riktigt alltså. Du vill inte med till Italien och vandra i berg nästa helg då? Jag ska dit själv.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Inte så dumt. Hur länge sen är det? Vad var din funktion? Kallade ni er lumber mill eftersom alla syntar spelade sågtand?

Jag skrev låten tillsammans med mitt ex (som sjunger), och sedan proddade/remixade Martin om låten helt så den lät proffsigare.
Link to comment
Dela på andra sajter

Haft en tenta som jag haft extremt svårt med och skrivit om flera terminer på raken. Såg nyss att jag klarade av den sist jag skrev den. Har aldrig i mitt liv känt mig så tillfredsställd av ett D. Nu kan jag även få studiemedel igen, vilket jag inte fått sen januari. Det går bra nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

Haft en tenta som jag haft extremt svårt med och skrivit om flera terminer på raken. Såg nyss att jag klarade av den sist jag skrev den. Har aldrig i mitt liv känt mig så tillfredsställd av ett D. Nu kan jag även få studiemedel igen, vilket jag inte fått sen januari. Det går bra nu!

Va bra. Har du inte pluggat nåt annat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...