Zakyath Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 är hemma sjuk, för mig blir det inget valborgsfirande. skulle egentligen åkt till lund igår.
Pico Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Ugh, satans ångest... nu är den fan inte att leka med alltså! Så satans trött, pallar fan inte denna dynga längre. Förr om åren så brukade jag resonera som så att om mitt liv är "så här" om fem år så kastar jag in handduken, nu är jag fan nere på dagar. Förbannade, satans demoner!
Pico Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Fucking hell, insåg just att det igår var 10 år sedan jag registrerade mig här. Redan där borde jag ha dött två gånger. Tur man är tjurigare tjurigast, kanske.
slejnard Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 lät inge kul pico. hoppas det blir bättre! filén satt då som en smäkk! ☺️
slejnard Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 för mig släppte ångesten när jag la ner hårddrickat. vet inte om det har med alkohol att göra men det är ett jädra gift.
Neosus Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Henna är det snöblandat regn. Is int gå ut nå mer. 😠😏
Overkill Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Ugh, satans ångest... nu är den fan inte att leka med alltså! Så satans trött, pallar fan inte denna dynga längre. Förr om åren så brukade jag resonera som så att om mitt liv är "så här" om fem år så kastar jag in handduken, nu är jag fan nere på dagar. Förbannade, satans demoner! Lider med dig. Ta hand om dig. Och kasta inte in handduken. Häng mer i längsta istället. Men på fullaste allvar, jag hoppas verkligen inte att du syftar på det jag tror. Det är aldrig en väg ut. Jag hoppas innerligt att det kommer kännas bättre och lättare för dig snarast. 🙂
Overkill Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Fucking hell, insåg just att det igår var 10 år sedan jag registrerade mig här. Redan där borde jag ha dött två gånger. Tur man är tjurigare tjurigast, kanske. Du är en riktig tjur, som flickan sa.
Memphis Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 visste ni att Soilwork är i studion nu..... Det visste jag inte, nice. Var ju inte längesedan de släppte sitt senaste dubbelalbum, som ju var stört bra, i princip alla låtar var grymma. Dom e produktiva nu. Såg nu att de spelar i Göteborg idag 🤪 MEH, vad gör jag här. 😏 Så vad har ni för Valborgsplaner då? Jag tänkte att jag skulle ut på pub me vänner men räknade inte med att majoriteten skulle åka iväg över Valborg xD Så nu chillar jag hemma. Det e iofs skönt det med, ska festa imorn.
Zakyath Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Du är en riktig tjur, som flickan sa. och du en riktig kossa, som mannen svarade
slejnard Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 😑 Då var man ikorvad två baconostkorvar Samt kolgrillad oxfilé innan det Kvarg å äpple å hallon te efterrätt
Memphis Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Den perfekta sommardagen. På väg till något stort i min nyvaxade opel manta. På radion spelas den senaste singeln med china chri..........eh........VA FAN!!!!!!!! AAAHHHHHHRG!!! Jag begriper ingenting. Blev lite intresserad av cape lion. Martin wiklund som ligger bakom är tydligen rabieshund på studio forum och i en del andra sammanhang, även om han inte verkar hänga här längre. Försökte googla fram lite om honom, men det var inte så lätt. Han är tydligen fotograf och bra på bildbehandling. Är det någon som vet lite mer? Ja precis, han har hängt här. Jag har träffat honom ett par gånger, gjorde ett låtsamarbete med honom en gång för hundra år sedan. Nu jobbar han i en studio i Stockholm och skriver musik till TV, reklam, jinglar, osv. http://plan8.se/ Otroligt talangfull kille.
Den Gode Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Jag begriper ingenting. Det var väl inte svårt. Jag drömde mig bort ett tag.
Den Gode Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Jag begriper ingenting. Ja precis, han har hängt här. Jag har träffat honom ett par gånger, gjorde ett låtsamarbete med honom en gång för hundra år sedan. https://open.spotify...lbfEeVGoVYOMNTA Inte så dumt. Hur länge sen är det? Vad var din funktion? Kallade ni er lumber mill eftersom alla syntar spelade sågtand?
Den Gode Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 är hemma sjuk, för mig blir det inget valborgsfirande. skulle egentligen åkt till lund igår. Jag har just hört det kollektiva fyrverkeriet.
Den Gode Postat 30 april 2015 Postat 30 april 2015 Fucking hell, insåg just att det igår var 10 år sedan jag registrerade mig här. Redan där borde jag ha dött två gånger. Tur man är tjurigare tjurigast, kanske. Det låter förskräckligt. Särskilt om det är så hela tiden. Jag hade en riktig djupdykning för drygt ett år sen. Nu går det rätt mycket upp och ner.
Recommended Posts