Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det tror jag säkert 🙂

Jag tycker den har memorabla och catchiga melodier. Kör på.

Förmodar att du hört Rabieshund aka Martin Wiklunds band Cape Lion? Sjukt välproddat och har lite snarlik 80-tals sound fast modernt som din.

https://www.youtube.com/watch?v=NRfnX5tNmBM

https://www.youtube.com/watch?v=IbVdyLTtiQQ

Den perfekta sommardagen. På väg till något stort i min nyvaxade opel manta. På radion spelas den senaste singeln med china chri..........eh........VA FAN!!!!!!!!

AAAHHHHHHRG!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är riktigt bra trots att jag inte har nån opel manta att lyssna i längre. Tycker att det låter mycket som musik från den tiden dock. Det är nåt s och t som hörs lite mycket i första versen pga reverb/eko, men det är en petitess/smaksak i sammanhanget. Ger du ut din musik på nåt sätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

😳

Tur att Sadam inte ser hur DG skriver... han skulle blivit så lack... 😛

Håller på och läser tebax och hittade dom där låtarna. Hamnade i nån slags trans som ledde till en personlig 80-talstripp med nåt nytt band jag aldrig hört. Sen tittade jag upp till 2015. Då var det inte lätt att undvika ett primalskrik. Särskilt som det bara var att kopieraochklistra. Jag ska försöka lägga ner det där nu. Döden står förmodligen ändå om hörnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev lite intresserad av cape lion. Martin wiklund som ligger bakom är tydligen rabieshund på studio forum och i en del andra sammanhang, även om han inte verkar hänga här längre. Försökte googla fram lite om honom, men det var inte så lätt. Han är tydligen fotograf och bra på bildbehandling. Är det någon som vet lite mer?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Repar lite egna låtar på acken om ifall jag nån gång blir veckans färsking igen så ska man helst spela eget live u radion 😮

Värdelös på texterna utantill dock 😑

Jag kan ju skriva lite fåordiga texter till dig om du vill? 😉
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Man är för ond för att låta bli att rulla in en sån där straffspark. Undrar hur livet hade blivit om man varit mer åt det goda hållet?

Går ju att hitta en balans där emellan med. 😉
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi ska bara umgås med några vänner; blir ev lite krillat (lax), potato sallat och med all säkerhet akffe 🙂🥰

vars e laxlaxlax 😮 :o 😮🙁😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Både en och två och fyra gånger har jag blandat ihop laxlaxlax med memphy 😠 Sedan skaffade de likadan avatar och då gick det åt helvete på riktigt 😠 :angry: 🥰😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...