Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

...nämen RoyalJordanian åker hoj om dagarna med en kamera på hjälmen och fångar upp små händelser där ute i livet... Jag är fett road av sånt!

Fett! ☺️😑

Postat

...nämen RoyalJordanian åker hoj om dagarna med en kamera på hjälmen och fångar upp små händelser där ute i livet... Jag är fett road av sånt!

Fett! ☺️😑

Jag tyckte oxå att det var rätt kul Från en annan vinkel eller nåt. Hur hittade du honom?

Postat

Här är nån som har gjort en egen video till en gammal xtc-låt. Tycker plötsligt mycket bättre om låten. Smått psykedelisk pop sammansatt av snuttar som är ganska olika varann.

k9 (oregistrerad)
Postat

Kom att tänka på denna av någon anledning.

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj länkade fel denna var det jag ville länka till:

k9 (oregistrerad)
Postat

T ror att jag blivit tränings narkoman på riktigt nu. Kan inte låta bli att träna någon dag alls. 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

https://soundcloud.com/melovi/bembee

Lyssna på min låt igen

Låter snyggt men jag gillat inte att pianot låter så programmerat. Saknar känsla och dynamik i pianospelet, tyvärr. Men annars så är det helt ok.
Postat

Jag tyckte oxå att det var rätt kul Från en annan vinkel eller nåt. Hur hittade du honom?

Du hittar inte RoyalJordanian; RoyalJordanian hittar dig... 😮

k9 (oregistrerad)
Postat

Pratade med min polare som sköt sig med spikpistol förut med. Han verkar må mycket bättre nu och får äntligen bra vård. Hoppas att han kan få ett bättre liv nu äntligen. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.