k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 AAAHHHHHHRG!!! Leker du Tie Fighter idag? 😏
Fidden Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Var nere hos grannen (67 år) och hjälpte honom lägga upp ett par bilder på sin badoo. Tänkte det var bättre än att låta honom bli sönderscammad på den där ryska dejtsidan som han tyckte var jättebra tills den började kräva pengar av honom xD
slejnard Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Så då får inte Neo äta glass heller, eller? 😳 Nä! 😠 Var nere hos grannen (67 år) och hjälpte honom lägga upp ett par bilder på sin badoo. Tänkte det var bättre än att låta honom bli sönderscammad på den där ryska dejtsidan som han tyckte var jättebra tills den började kräva pengar av honom xD Bra gjort 😄
Den Gode Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Jag har kvar min Facit Privat på tal om Åtvidaberg, Köpt 1970. Funkar än. Jag tror aldrig att man tillverkade skrivmaskiner i åtvidaberg. Facit tog över företaget halda i svängsta och fortsatte att bygga skrivmaskiner där. Facitgubben användes i marknadsföringen över hela världen. Jag har en sån här i fönstret.
Fidden Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Vi tog några toplessbilder också, men det var till försäkringsbolaget.
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Vi tog några toplessbilder också, men det var till försäkringsbolaget. Vilket MC-gäng då? 😏
Den Gode Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 UG:s intervju med en topptjänsteman på sjöfartsverket angående en helikopteraffär är bland det märkligaste jag har sett. Det luktar mutor lång väg.
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 UG:s intervju med en topptjänsteman på sjöfartsverket angående en helikopteraffär är bland det märkligaste jag har sett. Det luktar mutor lång väg. Jo men det vore ju konstigt om man blev förvånad nu mera.
slejnard Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Va gott! Eller jag menar va bra att det förs fram i ljuset!
Den Gode Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Jo men det vore ju konstigt om man blev förvånad nu mera. Dom skämmer ju ut sig fullständigt. Varför beter man sig på det här sättet om man inte får pengar i fickan?
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Dom skämmer ju ut sig fullständigt. Varför beter man sig på det här sättet om man inte får pengar i fickan? Vist är det så. Staten och kapitalet de sitter i samma båt. Med tanke på alla bjudresor, mutor kring JAS, politiker som får bygga bostäder i naturskyddsområden, att Nuon affären inte kan utredas för att bara en person vägrar att svara på frågor, osv listan börjar bli riktigt lång nu på sådant som "inte händer" i Sverige.
Neosus Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Det kommer alltid att vara mygel å mögel å dregel överallt så länge det finns pengar och maktgalna tupp höns...eeeh....hens? ... på vår jord. Men snart är det sommar. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Om man häller kaffe i tvättmaskinen, jobbar den snabbare då? Vill gå och sova nu, men jag måste hinna torka kläderna jag tänkte ha i morgon så de måste hängas så fort maskinen är klar.... SUCK!! 😐
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Så ja! Äntligen får man gå och sova. G'natt! 🙂
Den Gode Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Jack Ely är död. Hans band, The Kingsmen hade en stor hit med Louie Louie 1963. Det bästa med den här videon är, förutom de dansande tjejerna, gitarristen som kommer in ca 1.30.
Den Gode Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Alla har iofs gjort en cover på den där men.. The kingsmen gör ju oxå en cover. Originalet är från 50-talet.
Memphis Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Har tatuerat mig idag. Mesade ur och pallade inte göra klart hela, bara fylla i linjerna. Nåja, om tre veckor kör vi nästa pass! Okej, det gjorde såpass ont alltså. Gött me ny tid snart då iaf. Kör hårt! 😄 Jag e gött sugen på att boka.
Recommended Posts