Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

AAAHHHHHHRG!!!

Leker du Tie Fighter idag? 😏
Annons
Postat

Var nere hos grannen (67 år) och hjälpte honom lägga upp ett par bilder på sin badoo. Tänkte det var bättre än att låta honom bli sönderscammad på den där ryska dejtsidan som han tyckte var jättebra tills den började kräva pengar av honom xD

Postat

Så då får inte Neo äta glass heller, eller? 😳

Nä! 😠

Var nere hos grannen (67 år) och hjälpte honom lägga upp ett par bilder på sin badoo. Tänkte det var bättre än att låta honom bli sönderscammad på den där ryska dejtsidan som han tyckte var jättebra tills den började kräva pengar av honom xD

Bra gjort 😄

Postat

Jag har kvar min Facit Privat på tal om Åtvidaberg, Köpt 1970. Funkar än.

skrivmaskin_31331252.jpg

Jag tror aldrig att man tillverkade skrivmaskiner i åtvidaberg. Facit tog över företaget halda i svängsta och fortsatte att bygga skrivmaskiner där.

Facitgubben användes i marknadsföringen över hela världen. Jag har en sån här i fönstret.

facitgubbenaweb.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Vi tog några toplessbilder också, men det var till försäkringsbolaget.

Vilket MC-gäng då? 😏
Postat

UG:s intervju med en topptjänsteman på sjöfartsverket angående en helikopteraffär är bland det märkligaste jag har sett. Det luktar mutor lång väg.

k9 (oregistrerad)
Postat

UG:s intervju med en topptjänsteman på sjöfartsverket angående en helikopteraffär är bland det märkligaste jag har sett. Det luktar mutor lång väg.

Jo men det vore ju konstigt om man blev förvånad nu mera.
Postat

Jo men det vore ju konstigt om man blev förvånad nu mera.

Dom skämmer ju ut sig fullständigt. Varför beter man sig på det här sättet om man inte får pengar i fickan?

k9 (oregistrerad)
Postat

Dom skämmer ju ut sig fullständigt. Varför beter man sig på det här sättet om man inte får pengar i fickan?

Vist är det så. Staten och kapitalet de sitter i samma båt. Med tanke på alla bjudresor, mutor kring JAS, politiker som får bygga bostäder i naturskyddsområden, att Nuon affären inte kan utredas för att bara en person vägrar att svara på frågor, osv listan börjar bli riktigt lång nu på sådant som "inte händer" i Sverige.
Postat

Det kommer alltid att vara mygel å mögel å dregel överallt så länge det finns pengar och maktgalna tupp höns...eeeh....hens? ... på vår jord.

Men snart är det sommar. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Om man häller kaffe i tvättmaskinen, jobbar den snabbare då? Vill gå och sova nu, men jag måste hinna torka kläderna jag tänkte ha i morgon så de måste hängas så fort maskinen är klar.... SUCK!! 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Så ja! Äntligen får man gå och sova. G'natt! 🙂

Postat

Jack Ely är död. Hans band, The Kingsmen hade en stor hit med Louie Louie 1963. Det bästa med den här videon är, förutom de dansande tjejerna, gitarristen som kommer in ca 1.30.

Postat

Har tatuerat mig idag. Mesade ur och pallade inte göra klart hela, bara fylla i linjerna. Nåja, om tre veckor kör vi nästa pass!

Okej, det gjorde såpass ont alltså. Gött me ny tid snart då iaf. Kör hårt! 😄 Jag e gött sugen på att boka.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.