k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Undra om fiddens lönnmördare hamnat i fängelse än. Påkörerskan? 😲
Neosus Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Jag tänkte ge mig in i akustik debatten men orkar fan inte. Alla har vi våran sanning och en blir varken bättre eller sämre genom att bevisa vem som har mest rätt. För jag är Gud! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Jag av ig in i tråden bara för att jag inte hade någon att diskutera politik med just nu. 😊😛☺️ ^_^
Neosus Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 😛 Jo alltså de e kul när de e kul. Då e de kul! 😄 Men alltså för min egen del menar jag. Jag vet ju min sanning lixom. 😱
Neosus Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Om jag säger min sanning så kommer folk att hugga huvudet av mig. Och elda upp mig på bål för häxeri. 😳
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Den enda sanningen är nog sannerligen att det sannolikt inte finns en enda sanning som i sig är den enda sanningen.
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Om jag säger min sanning så kommer folk att hugga huvudet av mig. Och elda upp mig på bål för häxeri. 😳 Vad pratar du om? Först är du gud sedan är du en häxa. Säg sanningen istället så överlever du nog bättre. Oh dyre Ostus! 🥰 😛
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Men om du är rädd för att bli bränd på bål så ar dessa dagar nog de sämsta att häxa sig på. Vänta tills valborgsbrasorna slocknat och folk är trötta på att elda. 😑
Neosus Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Den enda sanningen är nog sannerligen att det sannolikt inte finns en enda sanning som i sig är den enda sanningen. Ja de e sant! Men om du är rädd för att bli bränd på bål så ar dessa dagar nog de sämsta att häxa sig på. Vänta tills valborgsbrasorna slocknat och folk är trötta på att elda. 😑 Bra tips! 😄
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Eller jag menar att jag är Hud! Schuu! ☺️ Hud? 😳 Även hud kan vara känsligt. Vissa är mot hud och andra är förhud. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Kul att jag alltid svarar samma saker i storforat. Blir bara olika långa inlägg känns det som. Kan ha att göra med att jag väljer samma typ av trådar att skriva i. Men jösses vad ni forumiter måste vara trötta på mig här nu. HAHA! 😊
Neosus Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 De vart en kaffe på det! det är så jävulskt gott med kaffe att jag svimmar! Jappeligen! 😄☺️
Den Gode Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Om jag säger min sanning så kommer folk att hugga huvudet av mig. Och elda upp mig på bål för häxeri. 😳 Vilken sanning?
Den Gode Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Undra om fiddens lönnmördare hamnat i fängelse än. Vadå? Är det bara, typ, spökfidden som går omkring, och som skriver här?
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Vadå? Är det bara, typ, spökfidden som går omkring, och som skriver här? Det är ju så att en lönnmördare mördar folk utan att deras offer märker att de dött. Så han har nog inte fattat att han är död bara.
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Hmmm! Skrev ett inlägg där jag räknade på hur många jobb som Alliansens politik faktiskt skapat. Posta det på flera ställen bl a här på forat. Men nu har det raderats på alla ställen jag postade det på. Inte ens det jag skrev här hittar jag. 😳
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Jag tycker att Outlander är bra! Vad tycker ni? 😳 Det tycker jag med, tror jag . Vet inte vad det är så jag säger hellre med dig en håller emot. Som man brukar stava. det är en konspiration 😛 Eller en k9spiration... 😳😱😐
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Undrar om man skulle övningsdricka en öl inför morgondagen? ☺️
Den Gode Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Nu har AIK-supportrarna anlänt inför kvällens match. Jag hör hur dom drar genom gatorna och skriker - samma saker som alla andra lags supportrar brukar skrika.
Den Gode Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Jag tycker att Outlander är bra! Vad tycker ni? 😳 Allting är övernaturligt nu för tiden.
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2015 Postat 29 april 2015 Nu har AIK-supportrarna anlänt inför kvällens match. Jag hör hur dom drar genom gatorna och skriker - samma saker som alla andra lags supportrar brukar skrika. "Död åt Tengil!" "Mamma, vart är du! "Kom och köp, kom och köp!" eller?
Recommended Posts