Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Undra om fiddens lönnmördare hamnat i fängelse än.

Påkörerskan? 😲
Annons
Postat

Jag tänkte ge mig in i akustik debatten men orkar fan inte. Alla har vi våran sanning och en blir varken bättre eller sämre genom att bevisa vem som har mest rätt.

För jag är Gud! ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag av ig in i tråden bara för att jag inte hade någon att diskutera politik med just nu. 😊😛☺️ ^_^

Postat

😛

Jo alltså de e kul när de e kul. Då e de kul! 😄 Men alltså för min egen del menar jag. Jag vet ju min sanning lixom. 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Den enda sanningen är nog sannerligen att det sannolikt inte finns en enda sanning som i sig är den enda sanningen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Om jag säger min sanning så kommer folk att hugga huvudet av mig. Och elda upp mig på bål för häxeri. 😳

Vad pratar du om? Först är du gud sedan är du en häxa. Säg sanningen istället så överlever du nog bättre. Oh dyre Ostus! 🥰

😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Men om du är rädd för att bli bränd på bål så ar dessa dagar nog de sämsta att häxa sig på. Vänta tills valborgsbrasorna slocknat och folk är trötta på att elda. 😑

Postat

Den enda sanningen är nog sannerligen att det sannolikt inte finns en enda sanning som i sig är den enda sanningen.

Ja de e sant!

Men om du är rädd för att bli bränd på bål så ar dessa dagar nog de sämsta att häxa sig på. Vänta tills valborgsbrasorna slocknat och folk är trötta på att elda. 😑

Bra tips! 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Eller jag menar att jag är Hud!

Schuu! ☺️

Hud? 😳

Även hud kan vara känsligt. Vissa är mot hud och andra är förhud. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Kul att jag alltid svarar samma saker i storforat. Blir bara olika långa inlägg känns det som. Kan ha att göra med att jag väljer samma typ av trådar att skriva i. Men jösses vad ni forumiter måste vara trötta på mig här nu. HAHA! 😊

Postat

Om jag säger min sanning så kommer folk att hugga huvudet av mig. Och elda upp mig på bål för häxeri. 😳

Vilken sanning?

Postat

Undra om fiddens lönnmördare hamnat i fängelse än.

Vadå? Är det bara, typ, spökfidden som går omkring, och som skriver här?

k9 (oregistrerad)
Postat

Vadå? Är det bara, typ, spökfidden som går omkring, och som skriver här?

Det är ju så att en lönnmördare mördar folk utan att deras offer märker att de dött.

Så han har nog inte fattat att han är död bara.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmmm! Skrev ett inlägg där jag räknade på hur många jobb som Alliansens politik faktiskt skapat. Posta det på flera ställen bl a här på forat. Men nu har det raderats på alla ställen jag postade det på. Inte ens det jag skrev här hittar jag. 😳

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag tycker att Outlander är bra!

Vad tycker ni?

😳

Det tycker jag med, tror jag . Vet inte vad det är så jag säger hellre med dig en håller emot. Som man brukar stava.

det är en konspiration

😛

Eller en k9spiration... 😳😱😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man skulle övningsdricka en öl inför morgondagen? ☺️

Postat

Nu har AIK-supportrarna anlänt inför kvällens match. Jag hör hur dom drar genom gatorna och skriker - samma saker som alla andra lags supportrar brukar skrika.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu har AIK-supportrarna anlänt inför kvällens match. Jag hör hur dom drar genom gatorna och skriker - samma saker som alla andra lags supportrar brukar skrika.

"Död åt Tengil!" "Mamma, vart är du! "Kom och köp, kom och köp!"

eller?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.