Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Idag hade vi ett litet projektmöte på jobbet. När vi var klara var klockan 13:37. Eliiiit sa jag, och slogs av hur många fågelholkar som satt i rummet. Då höll jag en liten föreläsning om l33t-språk. Vi översatte till och med våra namn. Ja, det var en bra dag.

Annons
Postat

😄

Jag har två på jobbet som fattar det, och varje dag vid klockslaget så ropar nån Eliit, eller så skickar vi något Meme till varandra via Skype xD

Postat

Idag hade vi ett litet projektmöte på jobbet. När vi var klara var klockan 13:37. Eliiiit sa jag, och slogs av hur många fågelholkar som satt i rummet. Då höll jag en liten föreläsning om l33t-språk. Vi översatte till och med våra namn. Ja, det var en bra dag.

😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Sådär pratade en gammal lärare i elektronik som jag hadEH! Avslutade alltid meningarna med EftertryckEH!

Haha! Jag känner en som gör det när han rappar. Johnny Base heter han.
k9 (oregistrerad)
Postat

Men ja e ju 13:37 24/7 sååå att eeeeEH! 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Vilodag idag så det blir bara 4 mil lugnt cyklande idag. 🙂

Tänkte Pål Meandra lite kaffe idag. 😑😊☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Har du hundarna med dig?

Nope! Inte än. Jag har två hundar som måste lära sig alla kommandon innan jag börja dra med dem.

Men jag var just ute och gick och joggade om vart annat med dem.

k9 (oregistrerad)
Postat

Snyltat kaffe på två ställen och blev bjuden på mat på det tredje stället. Jobbigt att man är så snäll som jag att man måste hjälpa folk att tömma deras skafferier. 🙁

☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.