Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Tack!

Men det är redan bättre för nu har jag fixat kaffet. 😉

Och nu ska jag iväg och fika. ☺️

Laters all!

Postat

Hur menar du?

Jag tyckte att det lät som om hans föräldrar var angelägna om att du skulle hjälpa honom på något sätt. Är det inte läkarhjälp han behöver? Och kanske lugn och ro, om möjligt?

k9 (oregistrerad)
Postat

He kost penninga! Jag är snål. Och så kör jag en period med lchf. Åt en vrålstark korv som heter explosion 😮

He va ju int ja som betalte. Ble'ju bjuden ja. 🙂☺️
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag tyckte att det lät som om hans föräldrar var angelägna om att du skulle hjälpa honom på något sätt. Är det inte läkarhjälp han behöver? Och kanske lugn och ro, om möjligt?

Jo men det visade sig att de bara ville har råd ifrån mig. Då det tydligen bara är jag som vet något om honom alls. Eftersom han tydligen bara pratar öppet med mig. 😐
k9 (oregistrerad)
Postat

Själv så har jag får taskig skäggväxt för att kunna spara till helskägg utan att det ser skabbigt ut.

k9 (oregistrerad)
Postat

citatet med skäggbilden kom vist inte med i mitt förra inlägg. 😏 inskägg... 😑

Postat

Själv så har jag får taskig skäggväxt för att kunna spara till helskägg utan att det ser skabbigt ut.

Jag börjar se ut som ett psykedeliskt krusbär efter en vecka eller två.

Postat

Samma här, men det handlar om tålamod. ^___^

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag börjar se ut som ett psykedeliskt krusbär efter en vecka eller två.

Mupp! Du pajade mitt tangentbord. 😠😱🙁

Skrattade till så att jag spillde vatten över det. 😛

Citat maskinen slår till igen "psykedeliskt krusbär" haha 😛😆 :lol: 😆

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Hur ser ett sånt krusbär ut?

Kan ni förklara med norrländska ord så att man fattar... 😑☺️

😳 Vilka ord kan du då? 😱 Skriv en lista på alla ord du kan så vi vet vilka vi ska använda. 😏😑☺️
k9 (oregistrerad)
Postat

Din mamma!

Är din mormor. 😠

😏

😲

😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Lägg upp låten igen Loop! 😠 Jag ville ju lyssna på den nu. 😑 Gillade den tydligen en hel del mer än jag insåg först. 🥰 :wub:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.