Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det är många här som har en religiös bakgrund. Själv brukar jag när jag skärskådar mitt andliga inre komma fram till att jag är agnostiker. Det tycker jag ibland är lite pinsamt.

Redigerat av Den Gode
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Har varit barmark i nästan en månad här nu. Våren kom hit ovanligt tidigt i år. 🙂

Tänkte försöka åka lite inlines snart. Problemet är att jag måste lära mig att åka så jag vill inte öva mitt på dan. 😊 Vet en bra parkering som är sopad, belyst och bilfri över nätterna. Får tjuvträna lite där. 😛

Postat (redigerat)

Gött! Har startat några bolag igenom tiderna. Lycka till! Behöver du hjälp med funding eller annat så säg bara till.

Tack, grymt att höra. Det ska jag absolut göra, nice me kontakter.

Gjort lite nytt arr på gammal låt.

Inser att versen nog måste byggas om. Tycker att jag fått bra lyft på refrängen.

https://soundcloud.com/dabene/onmyown-test

Snyggt Loopen, väl proddat. Låter väldigt bra i mina B&W golvare. Den här låten känner jag igen, har hört ditt första arr.

Redigerat av Memphis
drloop (oregistrerad)
Postat

Jag har jobbat på Chalmers Innovation så förhoppningsvis kan jag ge lite råd.

Jorå, låten är gammal. Funderar som sagt att göra om versen så att låten som helhet könns lite mer catchy.

Får se vad det blir av det, lite nivå och mixfix skall till också.

k9 (oregistrerad)
Postat

Gjort lite nytt arr på gammal låt.

Inser att versen nog måste byggas om. Tycker att jag fått bra lyft på refrängen.

https://soundcloud.com/dabene/onmyown-test

Svartrockaren i mig gillade verkligen den låten. Enkel och mörk men med ett skönt driv och lunk. Tycker också att det var mycket sköna 80-tals vibbar i den. Du skulle haft med den i retrotävlingen. 😉
k9 (oregistrerad)
Postat

Låter dock som FB ljudet (som spelas när det händer något på fejjan) någonstans i låten... 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

vid typ 3,15 in i låten.

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Låter dock som FB ljudet (som spelas när det händer något på fejjan) någonstans i låten... 😲

Viktigt att man känner igen låten 😉

Får kolla vad du menar.

Redigerat av drloop
drloop (oregistrerad)
Postat

Hittar inget fejjan sound vid 3.15.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag hör fortfarande det ljudet klart och tydligt. Skumt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Gick lite sådär med sovandet. Känner att jag vill skriva av mig lite om det som hände. Det är bland det sjukaste jag hört talas om faktiskt. Ännu jobbigare att det drabbat någon som man känner så himla väl också. Vi har ju vuxit upp tillsammans sedan tidigt 80-tal. Läs inte vidare om ni inte vill, en liten varning bara.

Han som försökte begå självmord valde att göra det med en spikpistol. Han sköt sig två gånger. En gång i hjärtat och en gång i skallen. Men överlevde som sagt. Här är det som gör det hela extra obehagligt. Han gick runt med spikarna i sig i tolv timmar. Hans ena syskon var där med sin familj och fikade samma dag, så de har suttit bredvid honom utan att veta att han ens var så svårt skadad. Eftersom det inte blev några yttre blödningar alls, nästan, så kunde han dölja såret i huvudet med en mössa bara. Om jag förstod det rätt så gick han och lade sig men kunde inte somna för att han fick ont när han lade sig, så då berättade han för sin mamma (han bor fortfarande hemma) att han hade ont och var skadad. Så det var bara att kalla på ambulans. Han har opererat hjärtat och hjärnan men är fysiskt stabil nu. Sitter på sluten psykiatrisk och vi hoppas på att han inte kommer få för stora hjärnskador efter det som hände.

Har inte full koll på exakt vad som hände då jag blev så chockad är jag fick höra allt detta att jag inte kunde ta till mig all info känner jag nu. Samt att det var svårt att tolka allt som han syster sa för att hon själv var så påtagligt skärrad av det som hänt när hon berättade allt för mig.

k9 (oregistrerad)
Postat

Du har druckit för lite kaffe 😆

Misstänker att det är ett öronspöke faktiskt. Men nog har jag druckit för lite kaffe. Det ska genast åtgärdas. 🥰 :wub:
drloop (oregistrerad)
Postat

Snyggt loopen! Pet shop boy:ish 😉

Är inte nöjd med versen. Refrängen börjar arta sig. Ny sång skall på.

Postat

Gick lite sådär med sovandet. Känner att jag vill skriva av mig lite om det som hände. Det är bland det sjukaste jag hört talas om faktiskt. Ännu jobbigare att det drabbat någon som man känner så himla väl också. Vi har ju vuxit upp tillsammans sedan tidigt 80-tal. Läs inte vidare om ni inte vill, en liten varning bara.

Jag vet inte vad hans föräldrar vill att du ska göra, men är det inte läge att ligga lite lågt ett tag?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.