Den Gode Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 (redigerat) Det är många här som har en religiös bakgrund. Själv brukar jag när jag skärskådar mitt andliga inre komma fram till att jag är agnostiker. Det tycker jag ibland är lite pinsamt. Redigerat 26 april 2015 av Den Gode
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Har varit barmark i nästan en månad här nu. Våren kom hit ovanligt tidigt i år. 🙂 Tänkte försöka åka lite inlines snart. Problemet är att jag måste lära mig att åka så jag vill inte öva mitt på dan. 😊 Vet en bra parkering som är sopad, belyst och bilfri över nätterna. Får tjuvträna lite där. 😛
drloop (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Gjort lite nytt arr på gammal låt. Inser att versen nog måste byggas om. Tycker att jag fått bra lyft på refrängen. https://soundcloud.com/dabene/onmyown-test
Den Gode Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Den riktiga porrfilmen fyller så vitt jag kan förstå 100 år i år.
Memphis Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 (redigerat) Gött! Har startat några bolag igenom tiderna. Lycka till! Behöver du hjälp med funding eller annat så säg bara till. Tack, grymt att höra. Det ska jag absolut göra, nice me kontakter. Gjort lite nytt arr på gammal låt. Inser att versen nog måste byggas om. Tycker att jag fått bra lyft på refrängen. https://soundcloud.com/dabene/onmyown-test Snyggt Loopen, väl proddat. Låter väldigt bra i mina B&W golvare. Den här låten känner jag igen, har hört ditt första arr. Redigerat 26 april 2015 av Memphis
drloop (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Jag har jobbat på Chalmers Innovation så förhoppningsvis kan jag ge lite råd. Jorå, låten är gammal. Funderar som sagt att göra om versen så att låten som helhet könns lite mer catchy. Får se vad det blir av det, lite nivå och mixfix skall till också.
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Gjort lite nytt arr på gammal låt. Inser att versen nog måste byggas om. Tycker att jag fått bra lyft på refrängen. https://soundcloud.com/dabene/onmyown-test Svartrockaren i mig gillade verkligen den låten. Enkel och mörk men med ett skönt driv och lunk. Tycker också att det var mycket sköna 80-tals vibbar i den. Du skulle haft med den i retrotävlingen. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Låter dock som FB ljudet (som spelas när det händer något på fejjan) någonstans i låten... 😲
drloop (oregistrerad) Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 (redigerat) Låter dock som FB ljudet (som spelas när det händer något på fejjan) någonstans i låten... 😲 Viktigt att man känner igen låten 😉 Får kolla vad du menar. Redigerat 27 april 2015 av drloop
slejnard Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 Morn! Börjar ett å vaknar nu. Typiskt när man har sovmorgon. Åja, då hinns det drickas kaffe. I mängd. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 Jag hör fortfarande det ljudet klart och tydligt. Skumt.
slejnard Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 Gjort lite nytt arr på gammal låt. Inser att versen nog måste byggas om. Tycker att jag fått bra lyft på refrängen. https://soundcloud.com/dabene/onmyown-test Snyggt loopen! Pet shop boy:ish 😉
slejnard Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 Jag hör fortfarande det ljudet klart och tydligt. Skumt. Du har druckit för lite kaffe 😆
k9 (oregistrerad) Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 Gick lite sådär med sovandet. Känner att jag vill skriva av mig lite om det som hände. Det är bland det sjukaste jag hört talas om faktiskt. Ännu jobbigare att det drabbat någon som man känner så himla väl också. Vi har ju vuxit upp tillsammans sedan tidigt 80-tal. Läs inte vidare om ni inte vill, en liten varning bara. Han som försökte begå självmord valde att göra det med en spikpistol. Han sköt sig två gånger. En gång i hjärtat och en gång i skallen. Men överlevde som sagt. Här är det som gör det hela extra obehagligt. Han gick runt med spikarna i sig i tolv timmar. Hans ena syskon var där med sin familj och fikade samma dag, så de har suttit bredvid honom utan att veta att han ens var så svårt skadad. Eftersom det inte blev några yttre blödningar alls, nästan, så kunde han dölja såret i huvudet med en mössa bara. Om jag förstod det rätt så gick han och lade sig men kunde inte somna för att han fick ont när han lade sig, så då berättade han för sin mamma (han bor fortfarande hemma) att han hade ont och var skadad. Så det var bara att kalla på ambulans. Han har opererat hjärtat och hjärnan men är fysiskt stabil nu. Sitter på sluten psykiatrisk och vi hoppas på att han inte kommer få för stora hjärnskador efter det som hände. Har inte full koll på exakt vad som hände då jag blev så chockad är jag fick höra allt detta att jag inte kunde ta till mig all info känner jag nu. Samt att det var svårt att tolka allt som han syster sa för att hon själv var så påtagligt skärrad av det som hänt när hon berättade allt för mig.
k9 (oregistrerad) Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 Du har druckit för lite kaffe 😆 Misstänker att det är ett öronspöke faktiskt. Men nog har jag druckit för lite kaffe. Det ska genast åtgärdas. 🥰 :wub:
Neosus Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 Hoppas det blir bättre, k9! Det blir en kaffe här nu!
drloop (oregistrerad) Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 Snyggt loopen! Pet shop boy:ish 😉 Är inte nöjd med versen. Refrängen börjar arta sig. Ny sång skall på.
Den Gode Postat 27 april 2015 Postat 27 april 2015 Gick lite sådär med sovandet. Känner att jag vill skriva av mig lite om det som hände. Det är bland det sjukaste jag hört talas om faktiskt. Ännu jobbigare att det drabbat någon som man känner så himla väl också. Vi har ju vuxit upp tillsammans sedan tidigt 80-tal. Läs inte vidare om ni inte vill, en liten varning bara. Jag vet inte vad hans föräldrar vill att du ska göra, men är det inte läge att ligga lite lågt ett tag?
Recommended Posts