k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Så hur mycket kaffe har ni hunnit med nu då? Själv är jag inne på tredje bubbelkoppen just nu. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Rostbiff eller nötstek? De sålde ut en massa nötkött med kort datum för halva priset så jag köpte rubbet. 🥰 :wub: Men nästan hela matkassan för denna månad gick åt... 😊
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Jag funderar på en kopp till! Till vem då? ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Till Mej Själv! Till dig Slej? 😆 :lol: 😆😳😱 :ph34r: 😊😊
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Känner ni Mej Själv? Nej, men de flesta känner nog nån Ann. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 (redigerat) Men vad fan! Sjukt skum dag. Nu smäller någon med smällare så att min ena hund blir rädd. Dessutom så har vi fått en hackspett som härjar med våra husfasader... STOPP DET RÄCKER NU!!! Redigerat 26 april 2015 av k9
Memphis Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Du kanske inte vill prata om det, men jag hade för mig att det var problematiskt med far din? Min religösa uppväxt har jag inga problem att prata om. Fick en kristen uppfostran, med kyrkoaktiviteter och gudstjänster varje söndag, diverse läger med församlingen, det blev naturligt att ha en tro på Gud och var fundamentalist i vad Bibeln sade. I tonåren började jag tvivla, men fortsatte med konfirmation, fler läger, kristna festivaler osv. Tvivlan växte ännu mer men hade svårt att ifrågasätta vad min familj och vänner blint trodde på. När jag var 18 så gav jag upp min tro helt. Sen flyttade man, bytte vänskapskrets och livet började om kan man säga. Är verkligen glad att jag inte är kvar i det där. Visserligen är det väldigt fina människor i såna kretsar men väldigt sekt aktigt.
slejnard Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Jag funderar på en kopp till! Jag funderar på en kopp till! Så hur mycket kaffe har ni hunnit med nu då? Själv är jag inne på tredje bubbelkoppen just nu. 🙂 Gott! Fem koppar har jag hunnit. Stora muggar. 😑 Körde massa hoj igår. sköj som fan 😄 låter sköj! 😄
drloop (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Min religösa uppväxt har jag inga problem att prata om. Fick en kristen uppfostran, med kyrkoaktiviteter och gudstjänster varje söndag, diverse läger med församlingen, det blev naturligt att ha en tro på Gud och var fundamentalist i vad Bibeln sade. I tonåren började jag tvivla, men fortsatte med konfirmation, fler läger, kristna festivaler osv. Tvivlan växte ännu mer men hade svårt att ifrågasätta vad min familj och vänner blint trodde på. När jag var 18 så gav jag upp min tro helt. Sen flyttade man, bytte vänskapskrets och livet började om kan man säga. Är verkligen glad att jag inte är kvar i det där. Visserligen är det väldigt fina människor i såna kretsar men väldigt sekt aktigt. Ungefär som jag, fast jag var inte i "sekten" så mycket...
slejnard Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Här är en kostym du borde ha; 😆 ja en sån vill ja ha!
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Min religösa uppväxt har jag inga problem att prata om. Fick en kristen uppfostran, med kyrkoaktiviteter och gudstjänster varje söndag, diverse läger med församlingen, det blev naturligt att ha en tro på Gud och var fundamentalist i vad Bibeln sade. I tonåren började jag tvivla, men fortsatte med konfirmation, fler läger, kristna festivaler osv. Tvivlan växte ännu mer men hade svårt att ifrågasätta vad min familj och vänner blint trodde på. När jag var 18 så gav jag upp min tro helt. Sen flyttade man, bytte vänskapskrets och livet började om kan man säga. Är verkligen glad att jag inte är kvar i det där. Visserligen är det väldigt fina människor i såna kretsar men väldigt sekt aktigt. Vilken kyrka/gren tillhörde du då?
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Well, inget man snackar om. Inget att skämmas för heller. 😐
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Tunga ämnen idag. Fick just veta hur min vän försökte sluta sitt liv. Så läskigt att jag inte vet om jag borde skriva det här ens..
Memphis Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Ska snart iväg och diskutera start av företag med några vänner. Vi har en grym idé på G. ☺️ Can´t say no more though.
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Nice! Hoppas ni lyckas med planerna då Memphis. 😎 B) 😎
k9 (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Tror att ja g ska försöka sov lite nu. Detta vart lätt den märkligaste dagen i mitt liv. 😐
drloop (oregistrerad) Postat 26 april 2015 Postat 26 april 2015 Ska snart iväg och diskutera start av företag med några vänner. Vi har en grym idé på G. ☺️ Can´t say no more though. Gött! Har startat några bolag igenom tiderna. Lycka till! Behöver du hjälp med funding eller annat så säg bara till.
Recommended Posts