Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Hunkar va 😮

Depp e bättre skådis 😑

Jag tycker skådisar är bättre om dom ser ut som humprey bogart eller gene hacckman. Såna som inte är översöta. Jag gör ett undantag för cary grant som var jävligt snygg.

Undrar om jag behöver förnya mitt referenssystem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Första lp-skivan var nog nånting med den kristna rockgruppen Petra. Men jag kan iallafall säga att min musiksmak utvecklats utan att fundera på om det stämmer.

This means war med Petra minns jag.

13-15 skulle jag tro. Vid 16 hade jag analyserat sönder allt och kunde bara se gud som ond.

nä, kyrkan vi tillhörde hade ingen konfirmation. de hade en bibelskola som man gick när man var 13. det var väl egentligen den som fick mig att börja fundera lite på saker och ting. Alla andra svalde allt med hull och hår, och jag blev lite av en outcast vilket i sig också bidrog till processen.

Otäckt likt min uppväxt Fidden.

Vi har installerat en studio nere i replokalen och gjorde första testinspelningen idag. 😄 Och det blev hur bra som helst! (Tills vi blev trötta och började leka istället xD )

Skön video Micke xD 😄

😮😳

IhavenoideaOverkill.jpg

😛😄

😆 Hade glömt den bilden 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är tydligen lik Eddie Meduza enligt Ironman..

Jag har hela tiden trott att du var han, som tröttnat på din egen musik och publik. Sedan fejkade du din egen död och började göra elektronisk musik.

Var det fel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hela tiden trott att du var han, som tröttnat på din egen musik och publik. Sedan fejkade du din egen död och började göra elektronisk musik.

Var det fel?

Precis! Snart kommer min nya skiva med könssynth! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...