Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

vart å repat lite med ett par. vi tänkte dra ihop ett litet band. verkar spännande.

musikmässigt är det relativt enkelt rockigt, men de sugna på att flumma till det emellanåt. sångerskan sjunger på svenska och verkar ha ett bra sinne för melodier. de låter mig även dra lite blueslicks här och var.

blir spännande att se om det blir nåt av detta ☺️

Postat

vart å repat lite med ett par. vi tänkte dra ihop ett litet band. verkar spännande.

musikmässigt är det relativt enkelt rockigt, men de sugna på att flumma till det emellanåt. sångerskan sjunger på svenska och verkar ha ett bra sinne för melodier. de låter mig även dra lite blueslicks här och var.

blir spännande att se om det blir nåt av detta ☺️

Det låter kul. Känner du dom sen förut?

Postat

Har du sett hunger games.

Ja det stämmer att jag har! Bra filmer!

Kan stämma att jag vill va katniss i nästa liv..

Postat

Det låter kul. Känner du dom sen förut?

Nix, via en bandannons online. Ska även börja försöka dra något studieprojekt med ett par kusiner och starta igång ett band med en polare. Förhoppningsvis får jag något projekt som håller igång ett tag.

Postat

Mycket bra tom. Inte värst i våldsamhet. Finns flera delar

Jag får väl se den då. Vi får se om dom sänder flera delar på sexan.

Postat

Ajaj spillde kaffe över skrivbordet, rann in under datorn. Bortsett från lite kaffeskum i fläkten tror jag den klarade sig dock

huge.9.49129.JPG

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.