k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 (redigerat) Kul att min käre mor har beställt hjärtmediciner innan jul och de har redan inte kommit. 😱 Så nu får vi åka några mil för att hämta medicinen på ett sjukhus eftersom Apoteken inte får in medicinen. 😳 Bra att det finns fler apotek här, synd bara att de inte säljer något man inte kan köpa på en bensinmack, nu för tiden bara. 😠 :angry: 😠 :angry: 😠 eliiiit Elin? 😕 Redigerat 5 januari 2015 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 (redigerat) .. Redigerat 5 januari 2015 av k9
Den Gode Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 städat i ett av rummen och gömt routern så att den sitter fast under bordet. Hade ingen tejp, så jag häftade fast den med en häftpistol 😱 Varför är du inte på jobbet?
Fidden Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Varför är du inte på jobbet? Är det vardag idag? 😮
slejnard Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 chromecast funkar bra ner till tv:n från datorn-PC-stationär på ovanvåningen både lokala filer och stream. Via mobilen funkar iaf youtube. 🙂
Micke H Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Hur många av era Facebook-vänner har ni legat med? Jag fick det till fem. Som jag har legat med alltså. Inte som ni har legat med. Sån koll har jag inte.
Linus Postat 5 januari 2015 Trådstartare Postat 5 januari 2015 ,5? Micke, eller någon som delar Facebook-konto med någon annan.
Micke H Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Jag håller på med ett lite nördigt projekt - en hemsida där man ska kunna registrera ett konto och sedan fylla i vilka TV-spel man har. Så kan man få dom i en fin lista med lite fin statistik. 😱 Projektet började mest för att jag inte hittade någon sådan tjänst jag tyckte fungerade till 100%. xD
Micke H Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Äsch, jag delar länk: http://videogamecollect.studio51.se/ Work in progress. Mitt egna konto finns under "Members". Många SQL-frågor of doom har det blivit för en stackars backend-n00b som mig. 😊
Den Gode Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Hur många av era Facebook-vänner har ni legat med? Jag fick det till fem. Som jag har legat med alltså. Inte som ni har legat med. Sån koll har jag inte. Och så säger dom att det här med facebookvänner inte är på riktigt.
Overkill Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Äsch, jag delar länk: http://videogamecollect.studio51.se/ Work in progress. Mitt egna konto finns under "Members". Många SQL-frågor of doom har det blivit för en stackars backend-n00b som mig. 😊 Lynxo 😄 Det hade jag glömt bort.
Den Gode Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 I vilken kanal går bronsmatchen? Det verkar lite rörigt.
Recommended Posts