Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Var på familjerätten förut och intygade mitt faderskap. Känns lite löjligt nästan att man som sambo måste skriva på fyra papper, varav ett ska bevittnas av två personer (så handläggaren fick hämta två kolleger), för att man lagligt sett ska bli far till barnet, medan par som är gifta inte behöver göra någonting överhuvudtaget. Det är ju inte som om gifta människor inte är otrogna, så även där borde det väl kunna finnas tvekan för vem som egentligen är pappa i så fall...

303_1.jpg

Postat

DU kan va en potatis...jag menar PT!

😮😳

IhavenoideaOverkill.jpg

😛😄

Postat

På tal om Overkill; jag vet inte om jag redan sagt det men GRATTIS som fan, Killis 🥰

Postat

Var på familjerätten förut och intygade mitt faderskap. Känns lite löjligt nästan att man som sambo måste skriva på fyra papper, varav ett ska bevittnas av två personer (så handläggaren fick hämta två kolleger), för att man lagligt sett ska bli far till barnet, medan par som är gifta inte behöver göra någonting överhuvudtaget. Det är ju inte som om gifta människor inte är otrogna, så även där borde det väl kunna finnas tvekan för vem som egentligen är pappa i så fall...

303_1.jpg

😆 Hade glömt bort den filmen.

😮😳

IhavenoideaOverkill.jpg

😛😄

😮😠

Postat

😊😱

Bälgat två muggar!

Ja' mä'! 😮

Du och jag, Slej. Du och jag 🥰

Ahaja ni två på muggen ahaja! 😱😊

Kaffe blir det nu anyway!

...nej det blir det inte för det är slut! Det är det!

😏

Postat

Så jävla sugen på en stor, fet hamburgare nu alltså.

Dayum-Five-Guys-Reaction.gif

fast-food_o_1150584.jpg

Postat

fast-food_o_1150584.jpg

🥰

"Ursäkta, kan jag få köpa ett par...*host*..ja alltså, är dom två till salu...eller nej, jag menar...jag är väldigt kå...jag menar hungrig..."

daym

DAYM

DAYM

Postat

🥰

"Ursäkta, kan jag få köpa ett par...*host*..ja alltså, är dom två till salu...eller nej, jag menar...jag är väldigt kå...jag menar hungrig..."

daym

DAYM

DAYM

😆😄

milka-daim-bar-riegel-28g-500x500.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.