Overkill Postat 24 april 2015 Postat 24 april 2015 Var på familjerätten förut och intygade mitt faderskap. Känns lite löjligt nästan att man som sambo måste skriva på fyra papper, varav ett ska bevittnas av två personer (så handläggaren fick hämta två kolleger), för att man lagligt sett ska bli far till barnet, medan par som är gifta inte behöver göra någonting överhuvudtaget. Det är ju inte som om gifta människor inte är otrogna, så även där borde det väl kunna finnas tvekan för vem som egentligen är pappa i så fall...
CHAE Postat 24 april 2015 Postat 24 april 2015 På tal om Overkill; jag vet inte om jag redan sagt det men GRATTIS som fan, Killis 🥰
Micke H Postat 24 april 2015 Postat 24 april 2015 Var på familjerätten förut och intygade mitt faderskap. Känns lite löjligt nästan att man som sambo måste skriva på fyra papper, varav ett ska bevittnas av två personer (så handläggaren fick hämta två kolleger), för att man lagligt sett ska bli far till barnet, medan par som är gifta inte behöver göra någonting överhuvudtaget. Det är ju inte som om gifta människor inte är otrogna, så även där borde det väl kunna finnas tvekan för vem som egentligen är pappa i så fall... 😆 Hade glömt bort den filmen. 😮😳 😛😄 😮😠
Neosus Postat 24 april 2015 Postat 24 april 2015 😊😱 Bälgat två muggar! Ja' mä'! 😮 Du och jag, Slej. Du och jag 🥰 Ahaja ni två på muggen ahaja! 😱😊 Kaffe blir det nu anyway! ...nej det blir det inte för det är slut! Det är det! 😏
Zakyath Postat 24 april 2015 Postat 24 april 2015 Ännu någon som photoshoppat in Arnolds huvud på min kropp ser jag
Micke H Postat 24 april 2015 Postat 24 april 2015 Så jävla sugen på en stor, fet hamburgare nu alltså.
Micke H Postat 24 april 2015 Postat 24 april 2015 🥰 "Ursäkta, kan jag få köpa ett par...*host*..ja alltså, är dom två till salu...eller nej, jag menar...jag är väldigt kå...jag menar hungrig..." daym DAYM DAYM
CHAE Postat 24 april 2015 Postat 24 april 2015 🥰 "Ursäkta, kan jag få köpa ett par...*host*..ja alltså, är dom två till salu...eller nej, jag menar...jag är väldigt kå...jag menar hungrig..." daym DAYM DAYM 😆😄
Neosus Postat 24 april 2015 Postat 24 april 2015 😆😄 Joråsåatte. Nu ska ja åk å hannel mat på ICA! HEDA!
Recommended Posts