Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Var på familjerätten förut och intygade mitt faderskap. Känns lite löjligt nästan att man som sambo måste skriva på fyra papper, varav ett ska bevittnas av två personer (så handläggaren fick hämta två kolleger), för att man lagligt sett ska bli far till barnet, medan par som är gifta inte behöver göra någonting överhuvudtaget. Det är ju inte som om gifta människor inte är otrogna, så även där borde det väl kunna finnas tvekan för vem som egentligen är pappa i så fall...

303_1.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på familjerätten förut och intygade mitt faderskap. Känns lite löjligt nästan att man som sambo måste skriva på fyra papper, varav ett ska bevittnas av två personer (så handläggaren fick hämta två kolleger), för att man lagligt sett ska bli far till barnet, medan par som är gifta inte behöver göra någonting överhuvudtaget. Det är ju inte som om gifta människor inte är otrogna, så även där borde det väl kunna finnas tvekan för vem som egentligen är pappa i så fall...

303_1.jpg

😆 Hade glömt bort den filmen.

😮😳

IhavenoideaOverkill.jpg

😛😄

😮😠

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

"Ursäkta, kan jag få köpa ett par...*host*..ja alltså, är dom två till salu...eller nej, jag menar...jag är väldigt kå...jag menar hungrig..."

daym

DAYM

DAYM

😆😄

milka-daim-bar-riegel-28g-500x500.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...