Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det måste ha varit knepigt. Förväntades du konfirmera dig mitt i allt det där?

nä, kyrkan vi tillhörde hade ingen konfirmation. de hade en bibelskola som man gick när man var 13. det var väl egentligen den som fick mig att börja fundera lite på saker och ting. Alla andra svalde allt med hull och hår, och jag blev lite av en outcast vilket i sig också bidrog till processen.

Link to comment
Dela på andra sajter

och ja, det var en svår tid. när alla andra hade kul så stod jag ensam.

Hur togs det emot av familj, vänner osv? Outcast låter rätt hårt.Jag kände mig själv som något av en bortbyting när jag var i samma ålder, men där handlade det om en mer allmän känsla av att inte passa in tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur togs det emot av familj, vänner osv? Outcast låter rätt hårt.Jag kände mig själv som något av en bortbyting när jag var i samma ålder, men där handlade det om en mer allmän känsla av att inte passa in tror jag.

Jag har aldrig brutit med familjen, och jag har aldrig klankat ner på deras tro, så det har inte varit nåt problem från min synvinkel. Sen vet jag iofs inte om pastorernas taktik var något som mina föräldrar var inblandade i.

Den gick ut på att få jämnåriga att ljuga och låtsas vara mina kompisar. Så fort den pastorn flyttade slutade folk höra av sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mer specifikt har vi byggt ett eget skrivbord med rack och sen köpt ljudkort, sladdar och mikrofoner och använt en stationär dator vår trummis hade. Idag släpade vi ner det i repan och kopplade in allt. 🙂 Tanken är att göra en enklare demo, fast utan sång då vi inte har en vokalist än.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://youtu.be/ELZFazvknl4

Vi har installerat en studio nere i replokalen och gjorde första testinspelningen idag. 😄 Och det blev hur bra som helst! (Tills vi blev trötta och började leka istället xD )

Fasiken va roligt! 😄

Jag sitter och är sugen på att skaffa en 4-12a och ett slutsteg och en multieffekt att bygga gitarrljud på. 😕 Skitsugen!

Och bajsanödig! xD

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...