Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Du sjunger bättre nu, men jag tycker det är bra om du fortfarande kan ta låga toner eftersom din musik ofta är ganska mörk. Med tanke på det vore det kanske olyckligt om du drog iväg och utvecklades till en ny barry gibb.

jo, det låga tonläget kan väl ha sin plats men jag tror det blir snyggare för det mesta om sången kan ligga något över gitarren. nu tror jag de bråkar om samma utrymme ganska ofta

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken var den första lp:n ni fick eller köpte? Jag fick ccr:s cosmos factory i julklapp av två morbröder när den kom. Jag hade varit hemma hos dom och sett en konsert med bandet på tv, och tom morfar, som bara tyckte om dragspel, tyckte att dom var bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om vi inte har dragit igenom det här förut? Den första singeln jag köpte var beatles i'm the walrus. Det är nog inte många gånger i livet jag har blivit så besviken.

Jag tror min första var ciao ciao italia med galenskaparna och aftershave.

Link to comment
Dela på andra sajter

Första lp-skivan var nog nånting med den kristna rockgruppen Petra. Men jag kan iallafall säga att min musiksmak utvecklats utan att fundera på om det stämmer.

Hur gammal var du när du började ifrågasätta din barnatro, eller vad man ska kalla det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...