Zakyath Postat 22 april 2015 Postat 22 april 2015 Du sjunger bättre nu, men jag tycker det är bra om du fortfarande kan ta låga toner eftersom din musik ofta är ganska mörk. Med tanke på det vore det kanske olyckligt om du drog iväg och utvecklades till en ny barry gibb. jo, det låga tonläget kan väl ha sin plats men jag tror det blir snyggare för det mesta om sången kan ligga något över gitarren. nu tror jag de bråkar om samma utrymme ganska ofta
Zakyath Postat 22 april 2015 Postat 22 april 2015 nu när jag lyssnar igen låter det ganska falskt. det gjorde det inte när jag spelade in det. märkligt.
Den Gode Postat 23 april 2015 Postat 23 april 2015 Vilken var den första lp:n ni fick eller köpte? Jag fick ccr:s cosmos factory i julklapp av två morbröder när den kom. Jag hade varit hemma hos dom och sett en konsert med bandet på tv, och tom morfar, som bara tyckte om dragspel, tyckte att dom var bra.
Den Gode Postat 23 april 2015 Postat 23 april 2015 Undrar om vi inte har dragit igenom det här förut? Den första singeln jag köpte var beatles i'm the walrus. Det är nog inte många gånger i livet jag har blivit så besviken.
Den Gode Postat 23 april 2015 Postat 23 april 2015 Audiofilerna hör inte skillnad mellan klädhängare och monster-kablar eftersom audiofilerna inte låter bättre vad man än använder.
Fidden Postat 23 april 2015 Postat 23 april 2015 Undrar om vi inte har dragit igenom det här förut? Den första singeln jag köpte var beatles i'm the walrus. Det är nog inte många gånger i livet jag har blivit så besviken. Jag tror min första var ciao ciao italia med galenskaparna och aftershave.
Fidden Postat 23 april 2015 Postat 23 april 2015 Första lp-skivan var nog nånting med den kristna rockgruppen Petra. Men jag kan iallafall säga att min musiksmak utvecklats utan att fundera på om det stämmer.
Algotezza Postat 23 april 2015 Postat 23 april 2015 Första LP:n var Santanas Abraxas. Hade allt på rullbandspelare innan... en Radiola:
Den Gode Postat 23 april 2015 Postat 23 april 2015 Finns det audiofober också? Jag har i alla fall haft perioder när jag inte har velat, och ibland inte kunnat, lyssna på musik, men det heter nog nåt annat.
Den Gode Postat 23 april 2015 Postat 23 april 2015 Första lp-skivan var nog nånting med den kristna rockgruppen Petra. Men jag kan iallafall säga att min musiksmak utvecklats utan att fundera på om det stämmer. Hur gammal var du när du började ifrågasätta din barnatro, eller vad man ska kalla det?
Fidden Postat 23 april 2015 Postat 23 april 2015 Hur gammal var du när du började ifrågasätta din barnatro, eller vad man ska kalla det? 13-15 skulle jag tro. Vid 16 hade jag analyserat sönder allt och kunde bara se gud som ond.
Recommended Posts