Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Favoriten sen jag varit tvungen sluta med kaffe - fast ger högt blodtryck i för stor mängd - rålakrits:

51-8yR4dg9L._SL500_SS120_.jpg

Broccoligratäng 😑

E 007 inblandad?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Försöker du säga att han inte är det?!?! 😮

Nej! Tvärtom! Jag bevisade just att han finns. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Favoriten sen jag varit tvungen sluta med kaffe - fast ger högt blodtryck i för stor mängd - rålakrits:

51-8yR4dg9L._SL500_SS120_.jpg

Jag brukar gör the på lakritssrot istället. I bland på en hel rot (som går att använda flera gånger, ibland på hackad som ju blir mera som the till att börja med.

vart tog dynamitsnigeln vägen? inte vart här på ett tag va?

Bråda tider att bara mamma under våren. haha
Link to comment
Dela på andra sajter

Lät ju helt OK. Med övning så blir det riktigt bra.

Vart ligger ditt naturliga röstläge då?

tidigare har jag kört nästan en oktav lägre än så. men på sistone har jag försökt jobba mig upp. jag tror jag kan ligga något högre upp utan att rösten spricker helt än så länge, men det är så här högt upp jag kommit medan det fortfarande är bekvämt. hoppas dock på att jag kan stiga ytterliga några tonsteg

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

tidigare har jag kört nästan en oktav lägre än så. men på sistone har jag försökt jobba mig upp. jag tror jag kan ligga något högre upp utan att rösten spricker helt än så länge, men det är så här högt upp jag kommit medan det fortfarande är bekvämt. hoppas dock på att jag kan stiga ytterliga några tonsteg

Låter som sagt bra redan nu tycker jag. Som sångare så är det ju aldrig fel att kunna sjunga säker och snyggt över fler oktaver. Känns som att du börjar kunna färga sången lite genom att låta rösten förändras på ett naturligt men rockigt sätt nu.

Testa att sjung med mycket mera luft i lungorna än du behöver, men sjung lite svagare så att du sparar mer på luften. Om du förstår vad jag menar?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Och om du vill sjunga extra högt, klättra upp på en stege!

GHUHUHUHUHU *fniss*

Jätterolig ja e! 😑

Eller åk norrut så kommer du ju högre upp i landet med.

Hmmmmm sno en brandbil och åk till Neo och sjung för honom, vet ja.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

https://dl.dropboxusercontent.com/u/54750323/no%20angel%20or%20demon.mp3

försöker komma upp lite i tonhöjd med sången... sakta men säkert ☺️

Du sjunger bättre nu, men jag tycker det är bra om du fortfarande kan ta låga toner eftersom din musik ofta är ganska mörk. Med tanke på det vore det kanske olyckligt om du drog iväg och utvecklades till en ny barry gibb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...