Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

E

Gott

Me

PT

!

OH%20NO%20YOU%20DI%20INT%20MICHELLE%20OBAMA.jpg

* * *

Hej krappar! 😄

Vi har varit i lekparken idag 🥰 Riskmedveten som jag är så noterade jag genast tre veritabla dödsfällor bara i/omkring lektornet; falltrauma, strypning och hipster-föräldrar 😮😠

Link to comment
Dela på andra sajter

* * *

Hej krappar! 😄

Vi har varit i lekparken idag 🥰 Riskmedveten som jag är så noterade jag genast tre veritabla dödsfällor bara i/omkring lektornet; falltrauma, strypning och hipster-föräldrar 😮😠

Det där kan va farligt för ungen oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att du lyssna på retro neosus! Avslöjar sen vilken som e min om det inte hördes ☺️

Jag ska rösta jag med, nu när det inte är så många bidrag. Kl 21 är det förresten schlagerfestival i tv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick rinomar när jag kom på att jag hade diverse hösnuva i tjugoårsåldern. En gång kom jag hem från jobbet och gick och la mig för att ta en tupplur eftersom jag kände mig slut. Jag sov den kvällen och natten, samt nästa dag och kväll och natt. Men jag kände inte av min allergi.

Det var ingen dålig tupplur det

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer bra! Själv föddes jag fyra veckor för tidigt, så om den här skulle göra likadant skulle det vara dags om typ två veckor. Helt sjukt.

Du kommer bli en grym farsa Killis. ☺️

Se nu bara till att hen blir medlem på SF forum sen och hittar till rätt avdelning att hänga i.

😎

Jag sov inget i natt, men jag har inte varit ett dugg trött idag trots att jag inte dricker kaffe. Det kan inte va normalt.

Varför sov du inget?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)
Det som talar för att de kan funka är att man till viss mån använder delar av den ofrivilliga muskelstyrkan som man inte har kontroll över. När man spänner en ,muskel så kan man inte göra det till 100% då muskeln reserverar en del av den totala styrkan för riktiga nöd situationer.

Det som talar mot dem är ätt kroppen vänjer sig vid hur de funkar rätt snabbt och slutar "bli överraskad " av fjädringen i dem. Samt att fjädringen i sig inte blir så kraftig att man behöver mycket extrakraft för att hålla emot fjädringen.

Sedan så ser de ju så löjliga ut.

(för att göra ett onödigt långt inlägg om en tramsprodukt)

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Missade säkert en massa kul inlägg när jag skummade igenom tråden.

Börjar trötta på att foratt är så instabilt nu med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som talar för att de kan funka är att man till viss mån använder delar av den ofrivilliga muskelstyrkan som man inte har kontroll över. När man spänner en ,muskel så kan man inte göra det till 100% då muskeln reserverar en del av den totala styrkan för riktiga nöd situationer.

Det som talar mot dem är ätt kroppen vänjer sig vid hur de funkar rätt snabbt och slutar "bli överraskad " av fjädringen i dem. Samt att fjädringen i sig inte blir så kraftig att man behöver mycket extrakraft för att hålla emot fjädringen.

Sedan så ser de ju så löjliga ut.

(för att göra ett onödigt långt inlägg om en tramsprodukt)

Det som talar emot dem är att de inte är konstruerade med varken den anatomiska kunskaper vi har eller sunt förnuft i åtanke ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Haha!"

Det som talar emot dem är att de inte är konstruerade med varken den anatomiska kunskaper vi har eller sunt förnuft i åtanke ☺️

Haha! Det som talar emot hela mänskligheten är att dessa prylar ens finns. När man ser det abnorma utbudet av hemredskap, träningsredskap och skönhetsartiklar så börjar man nästa tycka att dr Who är en fullt rimlig karaktär. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kul att du lyssna på retro neosus! Avslöjar sen vilken som e min om det inte hördes ☺️

Tyckte att jag vart ganska säker på vilket bidrag som var ditt. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...