CHAE Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 E Gott Me PT ! * * * Hej krappar! 😄 Vi har varit i lekparken idag 🥰 Riskmedveten som jag är så noterade jag genast tre veritabla dödsfällor bara i/omkring lektornet; falltrauma, strypning och hipster-föräldrar 😮😠
slejnard Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Precis! Nu e husbilen hämtad. 😄 kanske blir en tur i helgen!!!
slejnard Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Kul att du lyssna på retro neosus! Avslöjar sen vilken som e min om det inte hördes ☺️
Den Gode Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 * * * Hej krappar! 😄 Vi har varit i lekparken idag 🥰 Riskmedveten som jag är så noterade jag genast tre veritabla dödsfällor bara i/omkring lektornet; falltrauma, strypning och hipster-föräldrar 😮😠 Det där kan va farligt för ungen oxå.
Den Gode Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Kul att du lyssna på retro neosus! Avslöjar sen vilken som e min om det inte hördes ☺️ Jag ska rösta jag med, nu när det inte är så många bidrag. Kl 21 är det förresten schlagerfestival i tv.
Zakyath Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Jag fick rinomar när jag kom på att jag hade diverse hösnuva i tjugoårsåldern. En gång kom jag hem från jobbet och gick och la mig för att ta en tupplur eftersom jag kände mig slut. Jag sov den kvällen och natten, samt nästa dag och kväll och natt. Men jag kände inte av min allergi. Det var ingen dålig tupplur det
Memphis Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Stämmer bra! Själv föddes jag fyra veckor för tidigt, så om den här skulle göra likadant skulle det vara dags om typ två veckor. Helt sjukt. Du kommer bli en grym farsa Killis. ☺️ Se nu bara till att hen blir medlem på SF forum sen och hittar till rätt avdelning att hänga i. 😎 Jag sov inget i natt, men jag har inte varit ett dugg trött idag trots att jag inte dricker kaffe. Det kan inte va normalt. Varför sov du inget?
Den Gode Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Du kommer bli en grym farsa Killis Jag hoppas han blir snäll.
Naymari Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Riktigt spännande i hockey-finalen nu för övrigt. Jag tror fortfarande, lite patriotiskt, att Växjö kommer kamma hem det. Är guldvittring i staden!
k9 (oregistrerad) Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Sånt där är livsfarligt. Nej det är stört-kul. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Vad ska man tro? https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H6uNTpYtacw Det som talar för att de kan funka är att man till viss mån använder delar av den ofrivilliga muskelstyrkan som man inte har kontroll över. När man spänner en ,muskel så kan man inte göra det till 100% då muskeln reserverar en del av den totala styrkan för riktiga nöd situationer. Det som talar mot dem är ätt kroppen vänjer sig vid hur de funkar rätt snabbt och slutar "bli överraskad " av fjädringen i dem. Samt att fjädringen i sig inte blir så kraftig att man behöver mycket extrakraft för att hålla emot fjädringen. Sedan så ser de ju så löjliga ut. (för att göra ett onödigt långt inlägg om en tramsprodukt)
k9 (oregistrerad) Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Missade säkert en massa kul inlägg när jag skummade igenom tråden. Börjar trötta på att foratt är så instabilt nu med.
Zakyath Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Det som talar för att de kan funka är att man till viss mån använder delar av den ofrivilliga muskelstyrkan som man inte har kontroll över. När man spänner en ,muskel så kan man inte göra det till 100% då muskeln reserverar en del av den totala styrkan för riktiga nöd situationer. Det som talar mot dem är ätt kroppen vänjer sig vid hur de funkar rätt snabbt och slutar "bli överraskad " av fjädringen i dem. Samt att fjädringen i sig inte blir så kraftig att man behöver mycket extrakraft för att hålla emot fjädringen. Sedan så ser de ju så löjliga ut. (för att göra ett onödigt långt inlägg om en tramsprodukt) Det som talar emot dem är att de inte är konstruerade med varken den anatomiska kunskaper vi har eller sunt förnuft i åtanke ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 22 april 2015 Postat 22 april 2015 Haha!" Det som talar emot dem är att de inte är konstruerade med varken den anatomiska kunskaper vi har eller sunt förnuft i åtanke ☺️ Haha! Det som talar emot hela mänskligheten är att dessa prylar ens finns. När man ser det abnorma utbudet av hemredskap, träningsredskap och skönhetsartiklar så börjar man nästa tycka att dr Who är en fullt rimlig karaktär. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 22 april 2015 Postat 22 april 2015 Kul att du lyssna på retro neosus! Avslöjar sen vilken som e min om det inte hördes ☺️ Tyckte att jag vart ganska säker på vilket bidrag som var ditt. 😛
Micke H Postat 22 april 2015 Postat 22 april 2015 [...]så börjar man nästa tycka att dr Who är en fullt rimlig karaktär. ☺️ Försöker du säga att han inte är det?!?! 😮
Micke H Postat 22 april 2015 Postat 22 april 2015 Fast den där bilden inkluderar inte den senaste, Peter Capaldi. 😠
Recommended Posts