Den Gode Postat 20 april 2015 Postat 20 april 2015 Yep'r! Dessutom är Atarax inte beroendeframkallande 🙂 Det är väl gamla allergipiller som används på det här sättet.
Den Gode Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 02.46. Jag skulle behöva några såna där piller. Hur går det med låten?
Overkill Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Det var ju typiskt, Micke. Sista minuten brukar ju kunna vara billigare, problemet är väl bara att tågen ofta blir fulla. Annars får du väl ta flyget.
Overkill Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Tack, men det var av andra anledningar jag sov dåligt, mår väldigt bra nu faktiskt. Har jobbat aktivt länge på att få livet i den riktningen, så aall goood! Nu är det förresten inte långt kvar tills du blir pappa, var väl beräknat 4 Juni om jag minns korrekt. 🙂 Spännande! ☺️ Stämmer bra! Själv föddes jag fyra veckor för tidigt, så om den här skulle göra likadant skulle det vara dags om typ två veckor. Helt sjukt.
slejnard Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Morn. Litt akffe på D. Blir kul med kids overkill. Nån sömnlös natt men det är det värt. Lycka till
Linus Postat 21 april 2015 Trådstartare Postat 21 april 2015 Linus, du som är kunnig på tech prylar, vad tror du om den här nya produkten? http://design-milk.c...r-wi-fi-router/ https://www.youtube.com/watch?v=3t9vL34OV50 Tekniken är väl inte ny, att koppla ihop flera enhet för bättre trådlöst nätverk, men är väl framförallt användarvänligheten man satt fokus på. Spontant tänker jag "säkerhetshål" eftersom den styrs via Bluetooth. En nackdel med Apples AirPort (som redan kan fungera som router och accesspunkt eller som repeater) är behovet av Apples mjukvara - och här blir det samma sak fast med en liten Eero-app.
Linus Postat 21 april 2015 Trådstartare Postat 21 april 2015 Stämmer bra! Själv föddes jag fyra veckor för tidigt, så om den här skulle göra likadant skulle det vara dags om typ två veckor. Helt sjukt. 🥰
Micke H Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Jag är i dålig form, man kanske skulle köpa sig något träningsredskap att ha hemma.
Micke H Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Okej, YouTube-videon var till och med ännu roligare. 😆 :lol:
slejnard Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Tänkte precis säga att det blev en sallad på det från Coop 😮 Retrofestival komsikomsi å rösta ☺️
Den Gode Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Jag har ju gummiband och träna med men det funkar inte riktigt så där.
Zakyath Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Yep'r! Dessutom är Atarax inte beroendeframkallande 🙂 Jo precis. Blir man läkemedelsberoende har man ju plötsligt en ytterligare problematik att handskas med. Det är väl gamla allergipiller som används på det här sättet. Precis, antihistaminer
Neosus Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 NU har jag satt på sommardäcken. Nu får det int snög nå mer! Nä!
Den Gode Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Precis, antihistaminer Jag fick rinomar när jag kom på att jag hade diverse hösnuva i tjugoårsåldern. En gång kom jag hem från jobbet och gick och la mig för att ta en tupplur eftersom jag kände mig slut. Jag sov den kvällen och natten, samt nästa dag och kväll och natt. Men jag kände inte av min allergi.
CHAE Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 Jag är i dålig form, man kanske skulle köpa sig något träningsredskap att ha hemma. Okej, YouTube-videon var till och med ännu roligare. https://www.youtube.com/watch?v=AAo8Xmo34Js 😳😱😕😄😆🙂
slejnard Postat 21 april 2015 Postat 21 april 2015 NU har jag satt på sommardäcken. Nu får det int snög nå mer! Nä! Du kan komma hit å byta åxå. På två bilar! Lyx va 🙂
Recommended Posts