Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Japp där jar jag varit. Liten najs stad. Cyklade runt i området, skulle upp i bergen och klättra, har höjdskräck så jag vände när det blev för jobbigt och satte mig och drack prosecco istället. 🙂

hehe. Jag har också höjdskräck, fast klättra går bra. Däremot hoppa från vattentrampoliner/klippor e inte min grej xD Blev kallad chicken när jag var liten:(

Idag vet jag att jag inte är en kyckling.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar rivieran, brukar tågluffa mellan orterna från Frankrike till Italien. Fint område med bra mat, har varit i området lite för många gånger så jag har koll på restuaranger som är bra och vilka som gör bra glass... 🙂 Var i Nice när Tour de France cirkusen var där. Galet.

Nice, vill också dit nån gång. Dock inte under cykelcirkusen.

Jag avskyr även berg och dalbanor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mempho, den 16e maj åker jag nog en sväng över dagen till Götlaborg och Retrospelsmässan. Vi kan ju planera in en fikadejt eller nåt. 🙂

Jag är nämligen lite rädd att jag inte kommer lyckas dra med mig någon på mitt väldigt nördiga intresse. xD

Hade varit kul att hänga på ju 😄 Den 16:e kommer jag hem från Italien, runt lunch, så kommer vara lite sliten tror jag, men jag ses gärna! Du kan alltid slagga över på min soffa om du vill. Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis, har inga direkta favoriter så men några jag tycker är goda:

Stillwater Farmhouse Ale

806033.JPG

Omnipollo Leon

756318.JPG

Dugges High Five

695706.JPG

Men jag brukar försöka köpa nya sorter när jag handlar på systemet, så jag gör mitt bästa för att inte köpa samma om och om igen. Den senaste tiden har jag fastnat för belgisk öl (framförallt saison men även lite suröl) och det börjar som tur är komma mer och mer roliga sådana till systemet.

Intressanta sorter. Den första hade utgått dock står det 😕

Brukar också alltid testa minst en ny sort varje gång jag handlar på bolaget. Ofta slår det helt fel dock xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade varit kul att hänga på ju 😄 Den 16:e kommer jag hem från Italien, runt lunch, så kommer vara lite sliten tror jag, men jag ses gärna! Du kan alltid slagga över på min soffa om du vill.

Shysst! Ska dock fundera en extra sväng eftersom biljetter visade sig vara så jävla dyrt. 😛 Sista minuten är kanske billigare iofs.

Sov 3h inatt. Man kan säga att jag var trött idag på jobbet, inte ens omåttliga mängder kaffe hjälpte xD

😮 Om inte ens kaffe hjälper är det illa. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade på en granne i trappuppgången nyss.

"-Är det du som brukar banka?" Och viftade med armarna, lite oklart vad han försökte immitera.

"-Jo, det är jag som spelar trummor, fast har flyttat mitt eltrumset till replokal nu"

"-Jaha, lät som du boxades"

xD

Han hade inte störts av det dock. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Testade min första sömnis igår, atarax. Hjälpte lite grand, nästan omöjligt att vakna idag. Dock utvilad efter 11 timmars sömn. Ska testa denna tre veckor, förhoppningsvis får ja bukt på mina märkliga sömnvanor och slipper testa något starkare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shysst! Ska dock fundera en extra sväng eftersom biljetter visade sig vara så jävla dyrt. 😛 Sista minuten är kanske billigare iofs.

Men du jobbar juuu, pengar e till för att användas.. YOLLOOO

😠

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

#JÅLÅ #SVÄÄÄÄGG

Träffade på en granne i trappuppgången nyss.

"-Är det du som brukar banka?" Och viftade med armarna, lite oklart vad han försökte immitera.

"-Jo, det är jag som spelar trummor, fast har flyttat mitt eltrumset till replokal nu"

"-Jaha, lät som du boxades"

xD

Han hade inte störts av det dock. 😛

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Sov 3h inatt. Man kan säga att jag var trött idag på jobbet, inte ens omåttliga mängder kaffe hjälpte xD

Usch. Inte kul sånt där. Hoppas du mår bra i övrigt och att det inte är därför du har svårt att sova!

Micke: har du kollat MTR? Dom har väl precis börjat köra, är kanske lite billigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch. Inte kul sånt där. Hoppas du mår bra i övrigt och att det inte är därför du har svårt att sova!

Micke: har du kollat MTR? Dom har väl precis börjat köra, är kanske lite billigare.

Tack för tipset! Verkade perfekt...tills jag såg att just 16 maj går dom inte av någon anledning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch. Inte kul sånt där. Hoppas du mår bra i övrigt och att det inte är därför du har svårt att sova!

Tack, men det var av andra anledningar jag sov dåligt, mår väldigt bra nu faktiskt. Har jobbat aktivt länge på att få livet i den riktningen, så aall goood!

Nu är det förresten inte långt kvar tills du blir pappa, var väl beräknat 4 Juni om jag minns korrekt. 🙂 Spännande! ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Linus, du som är kunnig på tech prylar, vad tror du om den här nya produkten?

http://design-milk.com/eero-stop-hiding-your-wi-fi-router/

https://www.youtube.com/watch?v=3t9vL34OV50

Tekniken är väl inte ny, att koppla ihop flera enhet för bättre trådlöst nätverk, men är väl framförallt användarvänligheten man satt fokus på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sov 3h inatt. Man kan säga att jag var trött idag på jobbet, inte ens omåttliga mängder kaffe hjälpte xD

Jag sov inget i natt, men jag har inte varit ett dugg trött idag trots att jag inte dricker kaffe. Det kan inte va normalt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Testade min första sömnis igår, atarax. Hjälpte lite grand, nästan omöjligt att vakna idag. Dock utvilad efter 11 timmars sömn. Ska testa denna tre veckor, förhoppningsvis får ja bukt på mina märkliga sömnvanor och slipper testa något starkare.

Sömn e viktigt. Bra om det funkar me atarax!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...