Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)

Förresten, vi köpte en perkulator förra hösten and I'm telling you; once you go perkulator-kaffe you're never go back 😮🥰

True...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Sagt och gjort. Bokade precis flygbiljetter för att resa iväg vecka 20. ☺️ Och jag körde på ditt tips Loopis! 😄 Riva Del Garda, italien. Tänkte cykla, vandra längs bergen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice Slejj. Ja Grekland är riktigt härligt land. Har varit på Kreta, som ju inte är långt ifrån Samos. Gastronomiska matupplevelser, ödmjuk befolkning och oerhört behagligt klimat. 😄

Jag har nästan inte varit nånstans. Chicago antar jag.

Chicago är ju inte så lite heller, berätta mer, vad gjorde du där? Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Sagt och gjort. Bokade precis flygbiljetter för att resa iväg vecka 20. ☺️ Och jag körde på ditt tips Loopis! 😄 Riva Del Garda, italien. Tänkte cykla, vandra längs bergen.

Japp där jar jag varit. Liten najs stad. Cyklade runt i området, skulle upp i bergen och klättra, har höjdskräck så jag vände när det blev för jobbigt och satte mig och drack prosecco istället. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Livet själv är ju livsfarligt, man kan ju dö.

Vad är ditt bästa resemål du varit på?

Jag gillar rivieran, brukar tågluffa mellan orterna från Frankrike till Italien. Fint område med bra mat, har varit i området lite för många gånger så jag har koll på restuaranger som är bra och vilka som gör bra glass... 🙂 Var i Nice när Tour de France cirkusen var där. Galet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...