k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 En jobbigt omedveten grej som jag upptäckte nu var att måndagslåten var upplagd av någon som kallar sig ostgardh... 😳
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Men om du upptäckte en omedveten sak så kan du ju inte vara medveten om din upptäckt för då är du ju medveten om det som din upptäckt väckte en medvetenhet om. Därför kan du bevisligen inta vara medveten om din omedvetna upptäckt och kan därför somna gott nu. Kan hända att du som somnar så djupt att du blir medvetslös, men det kommer du ju inte vara medveten om så du kan somna med gott samvete.
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Våra Juniorer hade en stor portion osttur idag, tycker jag. Eller ostflyt.
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 för att kunna osta måste man först ysta... vilket jag tror innebär att Ystad är en ost. 😳😕🤪😆 :lol: 😆
Den Gode Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Känns som .... måndag? Tom jag har saker att göra i dag.
Linus Postat 5 januari 2015 Trådstartare Postat 5 januari 2015 Måste uppgradera min Dropbox, blöargh. Finns det något bättre alternativ för mindre pengar? 😮 Copy20 GB gratis, vassego. https://copy.com?r=2PzKLJ
D Vibe Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Fattar inte hur mina 8GB ram på MacBook Pron fylls upp nästan direkt? Använder webläsare (Chrome) och Spotify typ. Hade ju tänkt använda musikprogram, CAD program osv. 😕 På min stationära når jag knapp 6GB med massvis program igång. Känns segt att behöva uppdatera datorn när man precis köpt den, och officiellt stödjer den inte mer än 8 men det ska gå att ha 16. På Amigan har jag 32+2 megabyte ram. Den fylls inte upp alls snabbt. Märkligt det där med datorutvecklingen 🙂
Naymari Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Copy 20 GB gratis, vassego. https://copy.com?r=2PzKLJ Bra tips, tack! 🙂
Linus Postat 5 januari 2015 Trådstartare Postat 5 januari 2015 Vilken ost är den? Ser lite ljus ut. Gräddost?
Den Gode Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Vilken ost är den? Ser lite ljus ut. Gräddost? Jag tror att man använder en mera amper variant av surost till detta.
Linus Postat 5 januari 2015 Trådstartare Postat 5 januari 2015 Jag tror att man använder en mera amper variant av surost till detta. Mesost?
Den Gode Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Mesost? Ska det alltså bli ännu en dag av detta?
slejnard Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Vi ska på trettondagsfärs ikväll. God mat och nostalgisk musik.
k9 (oregistrerad) Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 G'morrn! Sent ska syndar'n vakna. Jag med tydligen. 😑 Några koppar kärlek, sedan fördjupa mig i mitt love-hate förhållande till trummorna som står och hånler en våning ner. 🥰
slejnard Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 Det blir spagetti och färs ikväll! ☺️😑 He gott! G'morrn! Sent ska syndar'n vakna. Jag med tydligen. 😑 Några koppar kärlek, sedan fördjupa mig i mitt love-hate förhållande till trummorna som står och hånler en våning ner. 🥰 He gott! Diversefärs. He gott! Idag får vi prata färs istället. He gott! 😑
Fidden Postat 5 januari 2015 Postat 5 januari 2015 städat i ett av rummen och gömt routern så att den sitter fast under bordet. Hade ingen tejp, så jag häftade fast den med en häftpistol 😱
Recommended Posts