Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Gitarrackord är som människor: om dom i början verkar enbart sexiga så kommer du antagligen tappa intresset ganska snabbt. Men om ackordet i början verkar sådär så kanske det i rätt sammanhang, när tidpunkten är rätt, kan vara otroligt vackert och du kommer återanvända det i varenda låt för att du inte kan få nog av det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trailer till nästa Star Wars-film. 🙂 Eller vad är det du inte fattar?

Vet inte 🤪

Nämen kändes som det va blandat gammalt o nytt i trailern. Med tanke på att Harrison Ford var med o så. Äh, glöm det. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte 🤪

Nämen kändes som det va blandat gammalt o nytt i trailern. Med tanke på att Harrison Ford var med o så. Äh, glöm det. 😛

Dom ska ju vara med även i nya filmen, dom tre huvudkaraktärerna. Sen så misstänker jag, och hoppas, att dom inte har så stora roller utan att det fokuseras på nya ansikten och inte på rynkiga, åldrade föredettingar. xD Förutom Harrison Ford, han får vara med i varenda jävla scen om han vill! headbang.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

https://www.youtube.com/watch?v=wCc2v7izk8w

FYFAN VAD TAGGAD JAG ÄR! 😄

Bästa kommentaren från en polare: "Hoppas filmen blir lika hård som min kuk blev nu." xD

Jaaa, jag måste då fan säga samma sak 🥰 Första trailern vart lite "sådär" och väckte inte mycket intresse men det här...! Det spekuleras vilt på forumen; det verkar som om de nya filmerna följer novellerna och seriealbumen tämligen friskt.

En intressant teori som jag kollade var att Luke blivit så kraftfull att han i princip gått i exil för att skydda allt och alla från the Force. X-wings scenerna (där de åker över vattnet) sägs vara the search party, typ.

F ö; Chewie och Han Solo... Ptja, vad ska man säga; pure awesomeness 😮🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...