Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Kör på Memphis! Förutsatt att du kommer ha internetuppkoppling då. ☺️

Jäpp fidden har ju satt en ny standard för det där. Det går bra att längsta/man kommer undan längsta i utlandet oxå/heller.

Det var trevligt med hans reserapporter.

Edit: Det blev lite konstigt, men ger jag mig på att ändra kanske det blir ändå konstigare.

Redigerat av Den Gode
Link to comment
Dela på andra sajter

Möblera om ditt ansikte. 😠

Your+name+makes+Grumpy+Cat+smile+_a3f057df05ec11308299850a98b37abf.png

😮😆🥰

Funtar även på att släppa allt här och sticka till Australien ett år eller mer. Jobba lite här o där, resa runt osv. Har egentligen inget som stoppar mig, mer än "oron vad folk ska tycka och säga". Nu har man ju utbildat sig, fått ett bra jobb, och förväntningarna nu är ju att man ska stadga sig med tjej, sen villa, barn, volvo. Vilket skrämmer mig och inte alls är lockande xD Kanske ändrar mig om 10 år, men inte nu, vill göra så mycket annat med livet som jag känner nu.

[...]

GÖRE!!!! 😮

KÄFFÖ!!! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag var jag vid arkivskåpen och hämtade en pärm med viktiga original. En kollega skojade och frågade om jag höll på och undanröjde bevis. Jag skojade tillbaks och gjorde en rörelse med pärmen mot dokumentförstöraren.

Jag hade inte räknat med att ett par dokument skulle glida ur sina plastfickor och landa i strimlaren...

Sen när jag stod där och i panik höll fast dokumenten som börjat tuggas sönder, då passerade hela mitt yrkesliv revy.

Resten av dagen umgicks jag med en tejprulle och fick besök av många hysteriskt fnissande kollegor.

Som tur var lyckades jag rädda allt utan sidhuvudet... och min yrkesstolthet.

Kanske det roligaste jag läst i längsta, evah! 😄😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Go'kväll i Studiostugan! Ett tag sen jag tittade in...

Här är ett torrt skämt

- Är du laktosintolerant?

- Nä, bara intolerant.

Geeeez, det vart så torrt att det nästan självantände 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag begrep just inte ett skvatt av detta 😳😠

Det är liksom en mix av Back to the Future, mechas, Hasselhoff ( 😠 ), Street Fighter och Escape from N.Y. Dagens wft-moment och salivsprutskratt är ett faktum.

Edith: det är då fan lite Iron Sky med också 😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst? Vad gjorde du för att bli avstängd, höll dig till fakta och undvek spekulationer?

Jag höll mig inte till ämnet. Om nån drog igång en tråd om vilket land man skulle dra till för att komma ifrån alla invandrare här, kunde jag fråga varför han skulle vara mer välkommen i något annat land än invandrarna här. Då fick jag en varning för off topic. Jag tror jag har åkt ut 4 gånger. Senaste gången ett halvår. debatt åkte oxå ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta nu, debatt är på Flashback?

Nä. Det tror jag inte. Han talade om för mig att han hade blivit utslängd tidigare för att han inte höll sig till ämnet. Då förstod jag inte vad han menade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...