Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Kilimanjaro? Det kanske är fint. Så sant som Kilimanjaro reser sig som olympus över seeeeerengeti bappadapadaaa plingeplongeplingeplongeplinheplongeplingeplong

Så småningom vill jag dit, eventuellt till nästa vinter, men då längre än en vecka. xD

Gardasjön memph. Cykel i bergen, klättring, segling. Multisportområde och vackert.

Verkar ju inte helt tokigt, tack för tips Loopen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Funtar även på att släppa allt här och sticka till Australien ett år eller mer. Jobba lite här o där, resa runt osv. Har egentligen inget som stoppar mig, mer än "oron vad folk ska tycka och säga". Nu har man ju utbildat sig, fått ett bra jobb, och förväntningarna nu är ju att man ska stadga sig med tjej, sen villa, barn, volvo. Vilket skrämmer mig och inte alls är lockande xD Kanske ändrar mig om 10 år, men inte nu, vill göra så mycket annat med livet som jag känner nu.

Möblera om ditt ansikte. 😠

Your+name+makes+Grumpy+Cat+smile+_a3f057df05ec11308299850a98b37abf.png

😆🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

Funtar även på att släppa allt här och sticka till Australien ett år eller mer. Jobba lite här o där, resa runt osv. Har egentligen inget som stoppar mig, mer än "oron vad folk ska tycka och säga". Nu har man ju utbildat sig, fått ett bra jobb, och förväntningarna nu är ju att man ska stadga sig med tjej, sen villa, barn, volvo. Vilket skrämmer mig och inte alls är lockande xD Kanske ändrar mig om 10 år, men inte nu, vill göra så mycket annat med livet som jag känner nu.

Do it!

Link to comment
Dela på andra sajter

Funtar även på att släppa allt här och sticka till Australien ett år eller mer. Jobba lite här o där, resa runt osv. Har egentligen inget som stoppar mig, mer än "oron vad folk ska tycka och säga". Nu har man ju utbildat sig, fått ett bra jobb, och förväntningarna nu är ju att man ska stadga sig med tjej, sen villa, barn, volvo. Vilket skrämmer mig och inte alls är lockande xD Kanske ändrar mig om 10 år, men inte nu, vill göra så mycket annat med livet som jag känner nu.

Du är fortfarande så pass ung att du kan göra vad du vill. Håll dig skuldfri bara, och skaffa dig ett bra abbonemang att längsta med.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...

Kör på Memphis! Förutsatt att du kommer ha internetuppkoppling då. ☺️

]och skaffa dig ett bra abbonemang att längsta med.

Precis! Bara du har internet annars får du göra vafalsiken du vill. ☺️

Precis! Det allra viktigaste.

Quote-fail. 🙁

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis längsta bör man annars dör man. Wi-fi tom i Sthlm 😮

Varit på asiatiska och ABBA museum. Kul! Nu chill på Birger Jarl innan Zelda konsert i Globen.

Var på Birger Jarl? Det är här jag jobbar. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...