CHAE Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Späck SMÄKK heter det faktiskt 😑 Gick på en spontandejt ikväll. Hon pratade bara om sin dumma familj, sina ex och exens dumma familjer. Jag försökte skämta till det: "det låter ju ex-tra jobbigt" men fick världens blick så efter det höll jag tyst. Sen drack jag upp ölen, sa att jag kände mig sjuk och drog hem. xD 😆😎 PT! In your face, Slej! 😠
Micke H Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 😠 Fick hem en cool LP jag hade glömt att jag hade beställt. Det var ett rätt intressant omslag:
CHAE Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Coolt ju, mickeh! Vad är det för musik? Industri :chae:
Micke H Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 FYFAN vad skönt det här riffet är. Och FYFAN vad skönt mitt solo över det är. 🥰
CHAE Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 😠 🥰 FYFAN vad skönt det här riffet är. Och FYFAN vad skönt mitt solo över det är. 🥰 😮 :o 😳😮 In My face CHAE in My face 😮 3G i Jörn ☺️ 😮
Memphis Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Gick på en spontandejt ikväll. Hon pratade bara om sin dumma familj, sina ex och exens dumma familjer. Jag försökte skämta till det: "det låter ju ex-tra jobbigt" men fick världens blick så efter det höll jag tyst. Sen drack jag upp ölen, sa att jag kände mig sjuk och drog hem. xD xD Man ska ALDRIG snacka om sina ex på en dejt, fail av henne 😛
Memphis Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Har gått och blivit sjuk här, förkylning med småfeber och ont i kroppen. 😑 Hopp. Igår hade vi rep och jag tog med mitt digitala Roland trumset, fan va fett det lät 😄 Körde Burn it to the ground med Nickelback, bland annat.
CHAE Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 xD Man ska ALDRIG snacka om sina ex på en dejt, fail av henne 😛 You speak so wise and you speak so true 😑 Har gått och blivit sjuk här, förkylning med småfeber och ont i kroppen. 😑 Hopp. Igår hade vi rep och jag tog med mitt digitala Roland trumset, fan va fett det lät 😄 Körde Burn it to the ground med Nickelback, bland annat. Däääämn, you're tuff 😮🥰
CHAE Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 😎 Glajjer! 😮 Inte så tufft att vara sjuk though så krya på dig, Mempy 🥰
Memphis Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 (redigerat) Tänkte göra en Fidden och sticka iväg o resa själv snart. (Har ju iofs gjort det förr) Har tagit ledigt nu i Maj, vecka 20. Vet dock inte vart jag ska. xD Vill vandra i berg, gjorde ju det i Österrike i somras vilket var fantastiskt, och skall göra det i Norge till sommarn. Alperna känns för kallt i Maj. Tips någon? xD Glajjer! 😮 Inte så tufft att vara sjuk though så krya på dig, Mempy 🥰 Tack Chae. 🥰 Redigerat 15 april 2015 av Memphis
CHAE Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Tänkte göra en Fidden och sticka iväg o resa själv snart. (Har ju iofs gjort det förr) Har tagit ledigt nu i Maj, vecka 20. Vet dock inte vart jag ska. xD Vill vandra i berg, gjorde ju det i Österrike i somras vilket var fantastiskt, och skall göra det i Norge till sommarn. Alperna känns för kallt i Maj. Tips någon? xD [...] Åtvidaberg! 😮🙂 Nu: sova! Go nuts, krappar!
Neosus Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Hur svårt är det att bestiga Åtvidaberg undrar jag? Men nu ska ja sova på saken... Gmatt!
Fidden Postat 16 april 2015 Postat 16 april 2015 (redigerat) Tänkte göra en Fidden och sticka iväg o resa själv snart. (Har ju iofs gjort det förr) Har tagit ledigt nu i Maj, vecka 20. Vet dock inte vart jag ska. xD Vill vandra i berg, gjorde ju det i Österrike i somras vilket var fantastiskt, och skall göra det i Norge till sommarn. Alperna känns för kallt i Maj. Tips någon? xD Tack Chae. 🥰 Kilimanjaro? Det kanske är fint. Så sant som Kilimanjaro reser sig som olympus över seeeeerengeti bappadapadaaa plingeplongeplingeplongeplinheplongeplingeplong Redigerat 16 april 2015 av Fidden
drloop (oregistrerad) Postat 16 april 2015 Postat 16 april 2015 (redigerat) Gardasjön memph. Cykel i bergen, klättring, segling. Multisportområde och vackert. Redigerat 16 april 2015 av drloop
Den Gode Postat 16 april 2015 Postat 16 april 2015 Kilimanjaro? Det kanske är fint. Så sant som Kilimanjaro reser sig som olympus över seeeeerengeti bappadapadaaa plingeplongeplingeplongeplinheplongeplingeplong Det är väl en vulkan och inget berg?
Recommended Posts