Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Späck

SMÄKK heter det faktiskt 😑

Gick på en spontandejt ikväll. Hon pratade bara om sin dumma familj, sina ex och exens dumma familjer. Jag försökte skämta till det: "det låter ju ex-tra jobbigt" men fick världens blick så efter det höll jag tyst. Sen drack jag upp ölen, sa att jag kände mig sjuk och drog hem.

xD

😆😎

PT! In your face, Slej! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

😠

🥰

FYFAN vad skönt det här riffet är. Och FYFAN vad skönt mitt solo över det är. 🥰

😮 :o 😳😮

In My face CHAE in My face 😮

3G i Jörn ☺️

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick på en spontandejt ikväll. Hon pratade bara om sin dumma familj, sina ex och exens dumma familjer. Jag försökte skämta till det: "det låter ju ex-tra jobbigt" men fick världens blick så efter det höll jag tyst. Sen drack jag upp ölen, sa att jag kände mig sjuk och drog hem.

xD

xD

Man ska ALDRIG snacka om sina ex på en dejt, fail av henne 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Har gått och blivit sjuk här, förkylning med småfeber och ont i kroppen. 😑 Hopp.

Igår hade vi rep och jag tog med mitt digitala Roland trumset, fan va fett det lät 😄

Körde Burn it to the ground med Nickelback, bland annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Man ska ALDRIG snacka om sina ex på en dejt, fail av henne 😛

You speak so wise and you speak so true 😑

Har gått och blivit sjuk här, förkylning med småfeber och ont i kroppen. 😑 Hopp.

Igår hade vi rep och jag tog med mitt digitala Roland trumset, fan va fett det lät 😄

Körde Burn it to the ground med Nickelback, bland annat.

Däääämn, you're tuff 😮🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte göra en Fidden och sticka iväg o resa själv snart. (Har ju iofs gjort det förr) Har tagit ledigt nu i Maj, vecka 20. Vet dock inte vart jag ska. xD

Vill vandra i berg, gjorde ju det i Österrike i somras vilket var fantastiskt, och skall göra det i Norge till sommarn. Alperna känns för kallt i Maj. Tips någon? xD

Glajjer! 😮

Inte så tufft att vara sjuk though så krya på dig, Mempy 🥰

Tack Chae. 🥰 Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte göra en Fidden och sticka iväg o resa själv snart. (Har ju iofs gjort det förr) Har tagit ledigt nu i Maj, vecka 20. Vet dock inte vart jag ska. xD

Vill vandra i berg, gjorde ju det i Österrike i somras vilket var fantastiskt, och skall göra det i Norge till sommarn. Alperna känns för kallt i Maj. Tips någon? xD

[...]

Åtvidaberg! 😮🙂

Nu: sova! Go nuts, krappar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte göra en Fidden och sticka iväg o resa själv snart. (Har ju iofs gjort det förr) Har tagit ledigt nu i Maj, vecka 20. Vet dock inte vart jag ska. xD

Vill vandra i berg, gjorde ju det i Österrike i somras vilket var fantastiskt, och skall göra det i Norge till sommarn. Alperna känns för kallt i Maj. Tips någon? xD

Tack Chae. 🥰

Kilimanjaro? Det kanske är fint. Så sant som Kilimanjaro reser sig som olympus över seeeeerengeti bappadapadaaa plingeplongeplingeplongeplinheplongeplingeplong

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Gardasjön memph. Cykel i bergen, klättring, segling. Multisportområde och vackert.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Kilimanjaro? Det kanske är fint. Så sant som Kilimanjaro reser sig som olympus över seeeeerengeti bappadapadaaa plingeplongeplingeplongeplinheplongeplingeplong

Det är väl en vulkan och inget berg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...