Overkill Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Budapest hotel Edit: som svar på overkill alltså Edit 2: och ja Det är ju tur att du inte ska flytta till Södertälje då!
Fidden Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Det är ju tur att du inte ska flytta till Södertälje då! Mjo, fast detta projektet (kan man kalla det så?) är ju lite av ett substitut för nytt jobb 😛
Overkill Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Annars kanske det här vore något: http://www.svt.se/gift-vid-forsta-ogonkastet-/ar-du-trott-pa-att-leva-ensam-och-redo-for-ett-seriost-forhallande
Den Gode Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Fotvandra är ett konstigt ord. -Vi tänkte vandra i fjällen i sommar. -Jaså, ni ska upp och fotvandra? -Nä, vi tänkte gå på händerna. Vi tycker att det blir mer av en utmaning på det sättet.
Neosus Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Vagott! Livspussel anyone? Beror på hur många bitar? 1000?
Fidden Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Annars kanske det här vore något: http://www.svt.se/gift-vid-forsta-ogonkastet-/ar-du-trott-pa-att-leva-ensam-och-redo-for-ett-seriost-forhallande Förväntade mig en artikel om förhållande med ost och blev sjukt besviken.
Memphis Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 (redigerat) Resten av dagen umgicks jag med en tejprulle och fick besök av många hysteriskt fnissande kollegor. Som tur var lyckades jag rädda allt utan sidhuvudet... och min yrkesstolthet. haha, jobbigt 😛 .. sen fick jag hångla till en wes andersonfilm. bästa tisdagen på länge. :qub: edit, kubb? 😳 nej: 🥰 Sådärja Redigerat 15 april 2015 av Memphis
slejnard Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Ligger å vilar nere i SMÄKK. Kl 17 kommer ett gäng ungdomar å ska spela. Kl 20 tåg mot Sthlm 😑 fullspäckat mao. 😑
Micke H Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Gick på en spontandejt ikväll. Hon pratade bara om sin dumma familj, sina ex och exens dumma familjer. Jag försökte skämta till det: "det låter ju ex-tra jobbigt" men fick världens blick så efter det höll jag tyst. Sen drack jag upp ölen, sa att jag kände mig sjuk och drog hem. xD
Recommended Posts