Neosus Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 Och skaffa en vinkelhake att rita linje med så det blir rakt... 😑
Neosus Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 (redigerat) Eller en cirkelsåg med styrskena... 😑 Redigerat 14 april 2015 av Neosus
Neosus Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 Jag tycker banne mej synd om dig, Fidden!! 😆 Tusiken vilken känsla det måste ha vart.. 😛
Neosus Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 Vars har tockendäring Dii Vajb tagit vägen? 😮 Längstah:de inte han tämligen friskt ett tag? 😕 Jo he gjorde han.
Fidden Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 Jag tycker banne mej synd om dig, Fidden!! 😆 Tusiken vilken känsla det måste ha vart.. 😛 Alltså, det mesta som har hänt har känts bra. har löst de flesta problem och sen fick jag hångla till en wes andersonfilm. bästa tisdagen på länge.
Neosus Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 Alltså, det mesta som har hänt har känts bra. har löst de flesta problem och sen fick jag hångla till en wes andersonfilm. bästa tisdagen på länge. Jasså jaha! Men då varte ju riktigt bra. 😄
Gäst Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 https://soundcloud.com/melovi/bembee ä d för mkt EQ (excitement) nu på sången?
CHAE Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 Hi5 på Fiddens dag som verkar varit fylld av awesomeness 😄
CHAE Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 https://soundcloud.com/melovi/bembee ä d för mkt EQ (excitement) nu på sången? Enligt mig; ja. Sången sticker på två sätt; dels sticker den iväg och lirar inte ihop med resten. Sedan sticker den i öronen. Eller njaaa... Den mer skär. Tyckte att det vart bättre förut. Sedan har du en jävla pipa, I give you that. Fast det har jag redan sagt förut 😑
Den Gode Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 Vars har tockendäring Dii Vajb tagit vägen? 😮 Längstah:de inte han tämligen friskt ett tag? 😕 En del människor försvinner ibland. Han är inne och skriver ett inlägg ibland. Ungefär som nilsson.
CHAE Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 En del människor försvinner ibland. Han är inne och skriver ett inlägg ibland. Ungefär som nilsson. Jåh 😑 Natti, natti krappar! 😄
Gäst Postat 14 april 2015 Postat 14 april 2015 Enligt mig; ja. Sången sticker på två sätt; dels sticker den iväg och lirar inte ihop med resten. Sedan sticker den i öronen. Eller njaaa... Den mer skär. Tyckte att det vart bättre förut. Sedan har du en jävla pipa, I give you that. Fast det har jag redan sagt förut 😑 jo pianot är inte i harmoni med sången. typ som låter "whenever you call" med mariah carey. har nu laddat upp det igen på soundcloud utan nån excitement.
Zakyath Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 på tal om snickeri vore det kul att bygga en gitarr. synd att jag är så dålig på design. hade väl sett ut ungefär såhär Idag var jag vid arkivskåpen och hämtade en pärm med viktiga original. En kollega skojade och frågade om jag höll på och undanröjde bevis. Jag skojade tillbaks och gjorde en rörelse med pärmen mot dokumentförstöraren. Jag hade inte räknat med att ett par dokument skulle glida ur sina plastfickor och landa i strimlaren... Sen när jag stod där och i panik höll fast dokumenten som börjat tuggas sönder, då passerade hela mitt yrkesliv revy. Resten av dagen umgicks jag med en tejprulle och fick besök av många hysteriskt fnissande kollegor. Som tur var lyckades jag rädda allt utan sidhuvudet... och min yrkesstolthet. bland det roligaste jag läst på länge. sympatiserar med dig under stunderna jag måste andas mellan skratt
Gäst Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 min farsa har byggt gitarrer, och en fiol - till mig...
Overkill Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 Alltså, det mesta som har hänt har känts bra. har löst de flesta problem och sen fick jag hångla till en wes andersonfilm. bästa tisdagen på länge. Vilken såg ni? Och vad trevligt med hångel. Då gissar jag att ni ska ses igen?
Fidden Postat 15 april 2015 Postat 15 april 2015 (redigerat) Budapest hotel Edit: som svar på overkill alltså Edit 2: och ja Redigerat 15 april 2015 av Fidden
Recommended Posts