Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Jag tycker banne mej synd om dig, Fidden!! 😆

Tusiken vilken känsla det måste ha vart.. 😛

Alltså, det mesta som har hänt har känts bra. har löst de flesta problem och sen fick jag hångla till en wes andersonfilm. bästa tisdagen på länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

https://soundcloud.com/melovi/bembee

ä d för mkt EQ (excitement) nu på sången?

Enligt mig; ja. Sången sticker på två sätt; dels sticker den iväg och lirar inte ihop med resten. Sedan sticker den i öronen. Eller njaaa... Den mer skär. Tyckte att det vart bättre förut. Sedan har du en jävla pipa, I give you that. Fast det har jag redan sagt förut 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Vars har tockendäring Dii Vajb tagit vägen? 😮 Längstah:de inte han tämligen friskt ett tag? 😕

En del människor försvinner ibland. Han är inne och skriver ett inlägg ibland. Ungefär som nilsson.

Link to comment
Dela på andra sajter

En del människor försvinner ibland. Han är inne och skriver ett inlägg ibland. Ungefär som nilsson.

Jåh 😑

Natti, natti krappar! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt mig; ja. Sången sticker på två sätt; dels sticker den iväg och lirar inte ihop med resten. Sedan sticker den i öronen. Eller njaaa... Den mer skär. Tyckte att det vart bättre förut. Sedan har du en jävla pipa, I give you that. Fast det har jag redan sagt förut 😑

jo pianot är inte i harmoni med sången. typ som låter "whenever you call" med mariah carey.

har nu laddat upp det igen på soundcloud utan nån excitement.

Link to comment
Dela på andra sajter

på tal om snickeri vore det kul att bygga en gitarr. synd att jag är så dålig på design. hade väl sett ut ungefär såhär

maxresdefault.jpg

Idag var jag vid arkivskåpen och hämtade en pärm med viktiga original. En kollega skojade och frågade om jag höll på och undanröjde bevis. Jag skojade tillbaks och gjorde en rörelse med pärmen mot dokumentförstöraren.

Jag hade inte räknat med att ett par dokument skulle glida ur sina plastfickor och landa i strimlaren...

Sen när jag stod där och i panik höll fast dokumenten som börjat tuggas sönder, då passerade hela mitt yrkesliv revy.

Resten av dagen umgicks jag med en tejprulle och fick besök av många hysteriskt fnissande kollegor.

Som tur var lyckades jag rädda allt utan sidhuvudet... och min yrkesstolthet.

bland det roligaste jag läst på länge. sympatiserar med dig under stunderna jag måste andas mellan skratt

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, det mesta som har hänt har känts bra. har löst de flesta problem och sen fick jag hångla till en wes andersonfilm. bästa tisdagen på länge.

Vilken såg ni? Och vad trevligt med hångel. Då gissar jag att ni ska ses igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...