Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

ok, nu behöver man inte vara vaken hela natten för att kolla på hockey kanske jag får tillägga då om du fortfarande har dina sömnproblem...

Mjo..japp..yepp.. 😑
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag vet inte, jag ska tänka på saken... och tankarna dom för mig hem till Pålingrad igen

För mig så har en Pål Meander blivit synonymt med en objuden gäst. Bara för att jag gick runt ett par veckor och mässade ofrivilligt på hans namn. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har en telefonkontakt som heter Pål Meander med. En "polare" som bara ringer på fyllan när hon inte kan ta sig hem från stan. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det är ju briljant.

meandergrejen alltså

som objuden gäst

😲😐 Briljant är en ädelsten och ingen ädelost. 😏😑
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det är ju briljant.

meandergrejen alltså

som objuden gäst

😳 Va? 🤪 Menar du att JAG sade något du tycker var klokt? 😱 DU borde nog få din skalle kollad. 😏 Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det här får vi ysta ut imorgon, för nu ska jag sova.

Det är en slipning, så du får allt vara vaken. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ostersjön består av räkost. Därför simmar inte fiskpinnarna där så ofta. Det händer dock att fiskpinnarnas artfränder piskfinnarna ibland trillar i ostersjöns vatten. Särskilt kring ostkusten i pinnska skärgården (även kallad pinnska hyvelgården. Förmodligen efter den pinnska nationaldagen Hyvel Päivä) detta då vällagrad starkost ofta intas i Piskfinnarnas badsostar.

Pinnarnas främsta kändisar är ganska få men välkända bland mytomaniska bezzerveters som är de enda som påstår sig veta något om dessa pinnar alls. Sheese Spare är känd för sitt brandtal "Att osta eller icke osta" mest för att han framförde detta brandtal med den berömda brasan (som alla tjatar om att man ska ta sig i [vill dock understryka att man bör ta sig ur denna brasa snarast om man hamnat där i] red anm) vilket kan synas osmakligt.

Två andra Pinnska kändisar är Arja Ostomaa och Arga Ostaren. Deras främsta(och enda) bedrift är att ingen vet varför de faktiskt är kända alls. Man har ganska goda belägg för att deras kändisskap helt och hållet är baserat på att de kanske eller kanske inte känner varandra. Vissa menar lite fräckt att det känt på varandra och därmed vållat de svallningar som ofta uppstår hos räkorna i räkosten när det faller en vätebomb i eller i närheten (dock inte längre än 2,41 centimeter i från de ostligaste ostkusten av Pinnland) av Ostersjön.

Källa: Ostipedia, Avostat och Ny-ystat.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

fasen också. jaja, en gång till kan man säkert hinna vända dygnet innan det är dags att jobba igen

🙁 Jobbigt om det blir jobbigt att jobba på jobbet. 🙁
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...