Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är du Pålinist? 😳

Jag vet inte, jag ska tänka på saken... och tankarna dom för mig hem till Pålingrad igen

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

ok, nu behöver man inte vara vaken hela natten för att kolla på hockey kanske jag får tillägga då om du fortfarande har dina sömnproblem...

Mjo..japp..yepp.. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag vet inte, jag ska tänka på saken... och tankarna dom för mig hem till Pålingrad igen

För mig så har en Pål Meander blivit synonymt med en objuden gäst. Bara för att jag gick runt ett par veckor och mässade ofrivilligt på hans namn. 😛
k9 (oregistrerad)
Postat

Har en telefonkontakt som heter Pål Meander med. En "polare" som bara ringer på fyllan när hon inte kan ta sig hem från stan. 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Jesus Ostus

Eller Cheeseus Ostus? 😕 Och Exodost.
k9 (oregistrerad)
Postat

Det är ju briljant.

meandergrejen alltså

som objuden gäst

😲😐 Briljant är en ädelsten och ingen ädelost. 😏😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Eller är det en slipning a v ädelstenar som kallas Briljant? 😕

Från mellanostern va?

😛
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Det är ju briljant.

meandergrejen alltså

som objuden gäst

😳 Va? 🤪 Menar du att JAG sade något du tycker var klokt? 😱 DU borde nog få din skalle kollad. 😏 Redigerat av k9
Postat

Eller är det en slipning a v ädelstenar som kallas Briljant? 😕

Det här får vi ysta ut imorgon, för nu ska jag sova.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ostbjuden gäst

😑
Postat (redigerat)

Från mellanostern va?

ganska lätt att kasta om till mellanrosten. Ost is the path to the dark side.

Redigerat av Fidden
k9 (oregistrerad)
Postat

Det här får vi ysta ut imorgon, för nu ska jag sova.

Det är en slipning, så du får allt vara vaken. ☺️
Postat

Det är en slipning, så du får allt vara vaken. ☺️

fasen också. jaja, en gång till kan man säkert hinna vända dygnet innan det är dags att jobba igen

Postat

Jag tycker att ni kan osta ut det istället!

för att kunna osta måste man först ysta... vilket jag tror innebär att Ystad är en ost.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Ostersjön består av räkost. Därför simmar inte fiskpinnarna där så ofta. Det händer dock att fiskpinnarnas artfränder piskfinnarna ibland trillar i ostersjöns vatten. Särskilt kring ostkusten i pinnska skärgården (även kallad pinnska hyvelgården. Förmodligen efter den pinnska nationaldagen Hyvel Päivä) detta då vällagrad starkost ofta intas i Piskfinnarnas badsostar.

Pinnarnas främsta kändisar är ganska få men välkända bland mytomaniska bezzerveters som är de enda som påstår sig veta något om dessa pinnar alls. Sheese Spare är känd för sitt brandtal "Att osta eller icke osta" mest för att han framförde detta brandtal med den berömda brasan (som alla tjatar om att man ska ta sig i [vill dock understryka att man bör ta sig ur denna brasa snarast om man hamnat där i] red anm) vilket kan synas osmakligt.

Två andra Pinnska kändisar är Arja Ostomaa och Arga Ostaren. Deras främsta(och enda) bedrift är att ingen vet varför de faktiskt är kända alls. Man har ganska goda belägg för att deras kändisskap helt och hållet är baserat på att de kanske eller kanske inte känner varandra. Vissa menar lite fräckt att det känt på varandra och därmed vållat de svallningar som ofta uppstår hos räkorna i räkosten när det faller en vätebomb i eller i närheten (dock inte längre än 2,41 centimeter i från de ostligaste ostkusten av Pinnland) av Ostersjön.

Källa: Ostipedia, Avostat och Ny-ystat.

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

fasen också. jaja, en gång till kan man säkert hinna vända dygnet innan det är dags att jobba igen

🙁 Jobbigt om det blir jobbigt att jobba på jobbet. 🙁
Postat

En jobbigt omedveten grej som jag upptäckte nu var att måndagslåten var upplagd av någon som kallar sig ostgardh...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.