Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Nu är jag färdigdejtad. Valde att inte nuppa, även om jag både blev hembjuden och accepterade inbjudan. Vi ska träffas igen dock.

Törs man fråga hur det kom sig att du tog det här steget. Det är väl längesen du var inne på sånt, om du inte har mörkat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Törs man fråga hur det kom sig att du tog det här steget. Det är väl längesen du var inne på sånt, om du inte har mörkat.

Har mått ganska kass senare året och vill se om det blir bättre om jag inte behåller allt för mig själv hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i forumet är det ju inte många kommentarer på låtar som laddas upp. De flesta hatar nog det andra gör. Eller?

Jag tog mig tid o la in lite korta oproffsiga kommentarer på fem låtar som kallades "månadens bästa låtar" eller vad det stod.

Sen när jag kom tillbaka till storforumets mestadels stillastående huvudsida så var inte varken låtarna eller kommentarerna med, jag hade glömt att det är så det fungerar. Varför? Är det ett medvetet val av de som lägger upp sajten? "Hata inlagda låtar, stoppa undan skiten nånstans där vi slipper den! Musik, vad är det för jävla skit här i detta forum?" 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i forumet är det ju inte många kommentarer på låtar som laddas upp. De flesta hatar nog det andra gör. Eller?

Det finns ju ett ställe där man kan kommentera hur sajten funkar/inte funkar. Ta upp det där.När det gäller "webtidningen" studio är den som sagt död och avsomnad. Det enda som funkar öht är studio forum och där är antalet inlägg väldigt lågt jämfört med hur det var tidigare. Det är ju å andra sidan inga "bråk" längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är synd, för det var en av de grejerna som lockade folk till forumet från första början.

Nu är det typ bara tekniksnack

....och kaffe-prat 😑

* * *

'ello lads! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

😮

Den förlorade sonen 😄

Välkommen hem.

Täääck, Fidden 😄

Har suttit och salivsprutskrattat mig igenom en hel del längstah-tjöt 😆

Musikavdelningen är inte den smidigaste här på forumet.

DU kan vara osmidig! 😠🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Update: hela familjen chae har det bra. Det har varit helluva ride men nu är det över. No more kids though 😑

Musik har jag inte sysslat med på nästan ett år, varit mycket hemma med Moa medan sambon legat mycket på sjukhus och fått ca-behandling. Nåväl, som sagt; nu är allt bra igen och jag tänkte börja leva (= längstah) igen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Va i helv... 😲

funny-owl-pic-00.jpg

HA! tänkte precis höra vart fan Nay blivit av. Hur går studierna? Vafan, du borde väl nästan vara klar i rappet? 😮

Vem är han med ögona?

Angel Eyes!

(Får se om du plockar den referensen... 😉 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Update: hela familjen chae har det bra. Det har varit helluva ride men nu är det över. No more kids though 😑

Musik har jag inte sysslat med på nästan ett år, varit mycket hemma med Moa medan sambon legat mycket på sjukhus och fått ca-behandling. Nåväl, som sagt; nu är allt bra igen och jag tänkte börja leva (= längstah) igen 🙂

Skönt att höra! Välkommen tillbaka!

Link to comment
Dela på andra sajter

HA! tänkte precis höra vart fan Nay blivit av. Hur går studierna? Vafan, du borde väl nästan vara klar i rappet? 😮

Kände på mig att den mytomspunna CHAE var på väg tillbaka. Så vart tvungen att stämpla in. 😑 Har bara varit så sjukt mycket plugg och jobb och annat tjafs på senaste. 😱

Är ju inne på andra året nu. Så har snart två tredjedelar avklarat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kände på mig att den mytomspunna CHAE var på väg tillbaka. Så vart tvungen att stämpla in. 😑 Har bara varit så sjukt mycket plugg och jobb och annat tjafs på senaste. 😱

Är ju inne på andra året nu. Så har snart två tredjedelar avklarat!

😄 @"mytomspunnen"

Mjo, universitet är mycket. Minns fan hur jag bara satt i studion och aldrig gick ut. När vi inte proddade så tentade vi. Krejsi days 🤪

Gott så, Nay! Du komemr att gå långt. Jaaa.... ett par mil åtminstone 😮😄

Härligt å se er lads! 😮

aaaah, the ever painting, SMÄKK-giggin' Slej 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag jobbar fortfarande kvar på medicin4:an och trivs alldeles utmärkt med det. Vi har även börjat kika på hus; ingen brådska though 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...