Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Det där tänkte jag inte ens på. Längstagänget borde ju va ena riktiga brudmagneter.

Edit: Stavningskollen vill ändra längstagänget till gangstergänget.

Redigerat av Den Gode
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag igång och kommenterar insändare i lokaltidningen igen. Det tar verkligen inte fram mitt bättre jag. Funderar på att svara i en insändare om vad kristendom och gud är, men jag vet inte om det är nån bra idé.

Link to comment
Dela på andra sajter

https://soundcloud.com/melovi/bembee

La på en pad!

Vad tycks?

Nu blev den rätt skum, vilket kanske är rätt väg att gå. Det är bättre utan trummor. Däremot tycker jag inte att den där paden funkar. Du kanske kunde lägga ut den på storforum och se om nån vill försöka sig på att göra nåt med den. Vad är det du spelar in på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev den rätt skum, vilket kanske är rätt väg att gå. Det är bättre utan trummor. Däremot tycker jag inte att den där paden funkar. Du kanske kunde lägga ut den på storforum och se om nån vill försöka sig på att göra nåt med den. Vad är det du spelar in på?

m-audio fast track-ljudkort och en SP-nåt mikrofon.

storforum????

JAG BYTTE PAD!!!!!! Lyssna gärna. Funkar detta bättre?

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Japp precis! Jag fick låna routern från en affär för att testa att det skulle funka å he funk!

Mkay!! Smidigt då kan man ju koppla in sig överallt i huset. Mkay (som Chae brukar säga)!!

😄

4G router. Tele2. Kolla deras hemsida.

Jag får ner 16-17mbit

Mkay!!

Är det nån som vet om T3 fungerar bra? Jag funderar på att skaffa bredband via telejacket. Har bara kabelinternet och 2mbit just nu. De E för lite.. 😏

Verkar som folk är missnöjda över T3 när man kollar på Facebook. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej! Dom har inte dragit in fiber i huset där jag bor. Annars hade det varit enkelt att välja tror jag.

Jag tror att telejacket är det enda vettiga för mig. Eller så flyttar man. 😄

Fast där jag sitter just nu har vi fiber indraget. Går fort som fan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har 3 mobilt som plötsligt har börjat gå fort som fan så man kan streama film, Då kommer man upp till maxgränsen skitfort och så måste man betala extra, Tele2 har mera data som det där jävla fåret säger i reklamen. Jag kanske ska byta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag färdigdejtad. Valde att inte nuppa, även om jag både blev hembjuden och accepterade inbjudan. Vi ska träffas igen dock.

Jättekul att höra Fidden. Hur är magkänslan med henne då?

Bra grej att inte nuppa så tidigt, när jag avstått i början så har det tagits emot väldigt positivt, för att man uppfattas som seriös och inte ytlig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättekul att höra Fidden. Hur är magkänslan med henne då?

Bra grej att inte nuppa så tidigt, när jag avstått i början så har det tagits emot väldigt positivt, för att man uppfattas som seriös och inte ytlig.

Vi har lite svårt att hitta saker att prata om, och hon är lite seg ibland (vilket jag iofs också är) på grund av att hon är ganska tungt medicinerad mot några grejer. Men känslan var mycket bättre än vad den var via telefon och textmess. Vet inte riktigt vad jag vill eller vad hon vill, men jag ser fram emot att ta reda på det. Och det är nog en bra grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har lite svårt att hitta saker att prata om, och hon är lite seg ibland (vilket jag iofs också är) på grund av att hon är ganska tungt medicinerad mot några grejer. Men känslan var mycket bättre än vad den var via telefon och textmess. Vet inte riktigt vad jag vill eller vad hon vill, men jag ser fram emot att ta reda på det. Och det är nog en bra grej.

Kul att höra att det går bra! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...