Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Folk tyckte det var knasigt att ha tre stora hundar när jag bor själv med dem. Jag höll med, och skaffade en fjärde. 🥰 :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fast sanningen är att min ena hund faktiskt flyttat till mina föräldrar för att deras hund i sin tur inte ska vara ensam. Den hunden som flyttar hit är en av de valpar jag fött upp, så det lite extra kul att han hamnat här (igen) nu. Angus heter hunden. Gissa vem han när döpt efter. 😛

Det är en släkting till mig som inte kunde ha kvar honom längre så jag lät honom flytta in här så kan hans förra ägare låna honom när hon vill. Kändes för jobbigt att han skulle förlora kontakten med sina föräldrar och syskon. Även om han säkert inte känner samma band till sin släkt som vi människor gör.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Varit på konstrunda som är nu i helgen. Massa konstnärer har öppet hus i sina ateljéer, det va riktigt ball och ku att se. Köpte en snygg tavla av en skön konstnär. Var även i snickerier, tryckverkstad, metallverkstad, elektroniklabb, etc. Oerhört kreativ miljö. Ska försöka få in en fot där, träffa likasinnade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns som hela dejtingprylen är så sjukt polariserad. Antingen ska man träffas och knulla eller så ska man åka på släktkalas och träffa en farsa och anhålla om dotterns hand eller vafan är det frågan om VA!?? 😆

Såg en video på youtube. I sverige dejtar man inte. Där fikar man.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...