Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Köpte 2 st tröjor och ett gäng batterier! 1000 SPÄNN

Man blir ju förbannad!

På sportaffären kan man köpa två t-shirts för 120 spänn. Det är lagom. Färgerna är lite ovanliga ibland dock. Senaste gången köpte jag en turkos och en giftgrön.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var själv halvliggare i Lund.... Läste i ett par omgångar. Jobbade emellan. Började hösten -70, klar lärare våren-81...

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var själv halvliggare i Lund.... Läste i ett par omgångar. Jobbade emellan. Började hösten -70, klar lärare våren-81...

Det fanns ju dom som ägnade hela livet åt studier som dom aldrig blev klara med. Folk brukade ofta prata om sådana människor som "förlästa", Såna som det aldrig blev nånting av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte en jacka, så nu matchar jag min telefon. #duckface

DSC_0075.jpg

Min dejt tyckte förresten vi kunde träffas redan ikväll, men jag tyckte att det var bättre att träffas när jag var vaken. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså... Jag har som sagt inte speciellt höga förhoppningar på imorgon, de blev inte direkt större nu när hon bjöd in mig till valborg då hennes föräldrar kommer på besök.

Jag var kanske lite väl diplomatisk och sa att hon "kanske gick lite fort fram".

Det känns som hela dejtingprylen är så sjukt polariserad. Antingen ska man träffas och knulla eller så ska man åka på släktkalas och träffa en farsa och anhålla om dotterns hand eller vafan är det frågan om VA!?? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...