Micke H Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Nu är tid bokat för nästa tatuering! 😄 Jag är så jävla excited! Men fan, denna kommer göra ont. xD
Micke H Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Nu ska jag binda samman mina två tatueringar. Jag ska göra en DNA-spiral som löper runt dom där två, från axeln och nedåt. Fast DNA-spiralen ska ha pianotangenter istället för vanliga strängar. 🙂 Typ såhär, fast med pianotangenter:
Den Gode Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Undrar vad dom som får veta att dom är den äldsta människan i världen tycker om det?
Memphis Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 (redigerat) Säger ju att spårvagnar är farliga. För en stund sedan var jag var med i en krock mellan spårvagn och bil. Jag satt i spårvagnen och bilen körde ut framför och blev kvaddad på sidan mot sidan där jag satt. Flög glassplitter mot rutan från bilen. Gick bra med dom i bilen, om än skakade. Redigerat 7 april 2015 av Memphis
Memphis Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Nu är tid bokat för nästa tatuering! 😄 Jag är så jävla excited! Men fan, denna kommer göra ont. xD Kul! 😄 Meh, vill också. Satt i helgen och försökte åter igen bestämma mig för motiv, men går ju inte xD Jag är perfektionist när det kommer till sånt här.
Memphis Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Men nej, har ingenting planerat än så länge. Men jag lär nog träffa tjejen jag träffade igår igen. Det var, om inte annat, sjukt bra sex iallafall. xD Va gott ☺️
Den Gode Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 (redigerat) Jag vet inte om ni känner till Judee Sill? Jag gjorde det inte, men hittade henne när jag googlade runt. Hon gjorde två plattor i början av 70-talet som verkar vara något utöver det vanliga. I övrigt tyx hennes liv ha varit en enda röra med inslag av brott, prostitution och narkomani. Hon dog fö av en överdos i slutet av 70-talet. Det är ganska många som har gjort covers av hennes låtar, och Fleet Foxes lär spela hennes låt "Crayon Angels" på sina konserter. Videon här kommer med ett bildcollage, men det finns en del livinspelningar oxå på yutube. https://www.youtube.com/watch?v=60dwSWq2e6A Tycker att texten oxå är intressant. Jesus Was a Crossmaker Sweet silver angels over the sea Please come down flyin' low for me One time I trusted a stranger Cuz' I heard his sweet song And it was gently enticin' me Tho there was somethin' wrong But when I turned he was gone Blindin' me, his song remains remindin' me He's a bandit and a heart breaker Oh, but Jesus was a cross maker Sweet silver angels over the sea Please come down flyin' low for me He wages war with the devil A pistol by his side And tho he chases him out windows And won't give him a place to hide He keeps his door open wide Fightin' him he lights a lamp invitin' him He's a bandit and a heart breaker Oh, but Jesus was a cross maker Sweet silver angels over the sea Please come down flyin' low for me I heard the thunder come rumblin' the light never looked so dim I see the junction git nearer' and danger is in the wind And either road's lookin' grim Hidin' me, I flee, desire dividin' me He's a bandit and a heart breaker Oh, but Jesus was a cross maker Yes, Jesus was a cross maker Yes, Jesus was a cross maker Sweet silver angels over the sea Please come down flyin' low for me One time I trusted a stranger Cuz I heard his sweet song And it was gently enticin' me Tho there was somethin' wrong But when I turned he was gone Blindin' me, his song remains remindin' me He's a bandit and a heartbreaker. Oh, but Jesus was a cross maker Sweet silver angels over the sea Please come down flyin' low for me Redigerat 7 april 2015 av Den Gode
Gäst Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 (redigerat) Jag la på reverb. Tummen upp eller ned? https://soundcloud.com/melovi/bembee Redigerat 7 april 2015 av ewroL
slejnard Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Säger ju att spårvagnar är farliga. För en stund sedan var jag var med i en krock mellan spårvagn och bil. Jag satt i spårvagnen och bilen körde ut framför och blev kvaddad på sidan mot sidan där jag satt. Flög glassplitter mot rutan från bilen. Gick bra med dom i bilen, om än skakade. Varit nog så många olyckor nu va?
slejnard Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Min sambo ringde vid kl 16 och vägen in till stugan har mjuknat så mkt att de inte tar sig ut förrän inatt när det förhoppningsvis har frusit på! 😮 Igår när jag for var det bra men idag har det varit riktigt varmt. Sällan man hoppas på minusgrader och kyla men nu gör jag det. 😑
Micke H Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Säger ju att spårvagnar är farliga. För en stund sedan var jag var med i en krock mellan spårvagn och bil. Jag satt i spårvagnen och bilen körde ut framför och blev kvaddad på sidan mot sidan där jag satt. Flög glassplitter mot rutan från bilen. Gick bra med dom i bilen, om än skakade. Ouch. 😮 Men skönt att det gick bra med alla inblandade.
slejnard Postat 7 april 2015 Postat 7 april 2015 Japp! Ätit lite glass här å sett Divergent. Gott å bra! Hoppas nu min kära tar sig hem imorn. Det skulle visst rycka ut nån traktor å skrapa vägen imorn bitti. Hennes son for iaf. 2km hade tagit 30 minuter och en punktering!
Den Gode Postat 8 april 2015 Postat 8 april 2015 Nu ska jag snart knalla iväg på ett möte med arbetsförmedlingen och försäkringskassan.
slejnard Postat 8 april 2015 Postat 8 april 2015 Kaffe på g här! 😮 Traktorn skulle komma vid 8-9-tiden. Få se då hur det går.
Den Gode Postat 8 april 2015 Postat 8 april 2015 Det blev bidrag i några månader till i väntan på att vi ska se om det finns någonstans att arbetsträna.
Micke H Postat 8 april 2015 Postat 8 april 2015 Oh yeah, lite snygga for-loopar för att snygga till koden.
Den Gode Postat 8 april 2015 Postat 8 april 2015 Ja nu är det vår. Ska satsa på långpromenader. Runt torget och så.
Recommended Posts