Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Well! Veckans dejter gick kanske inte allihopa riktigt som jag planerat. Onödigt mycket drama kan jag tycka...var egentligen bara en av dom som jag faktiskt är intresserad av att träffa igen.

Vad är det med folk att inte klara av att vara ärliga?

Tredje gången gilt?

Well, det är väl helt enkelt bara en svensk företeelse att ha svårt att vara ärlig. 😛

Ska du ha en till dejt nu i veckan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Well! Veckans dejter gick kanske inte allihopa riktigt som jag planerat. Onödigt mycket drama kan jag tycka...var egentligen bara en av dom som jag faktiskt är intresserad av att träffa igen.

Vad är det med folk att inte klara av att vara ärliga?

Tredje gången gilt?

Själv har jag bara varit på 2 dejter det senaste året. Aldrig riktigt förstått konceptet. Jag tycker mest att det känns som att det finns fördomar och måsten som ska uppfyllas utan att ha någon direkt aning om vad dessa är.

Dock är det ju visserligen en annan grej om man träffat fruntimret förut.

Då är jag mer för att träffa folk på fest/pub. Visserligen extremt sällan de leder någonvart, men ändå.

Det kanske är så livet på pinnen är när man är i unga 20-års åldern, jag kanske börjar fatta om några år.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Men det kanske är så livet på pinnen är när man är i unga 20-års åldern.

Låten livet på en pinne handlade ju om ett par som aldrig träffade varann, så det behöver inte förändras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, det är väl helt enkelt bara en svensk företeelse att ha svårt att vara ärlig. 😛

Ska du ha en till dejt nu i veckan?

Undrar om micke har talat om att han dejtar 3 tjejer samtidigt?

Till skillnad från vad Sadam verkar ha för slags fördomar om mig så är åtminstone jag totalt ärlig med att jag dejtar flera samtidigt och att jag i detta läge inte är ute efter något seriöst.

Men nej, har ingenting planerat än så länge. Men jag lär nog träffa tjejen jag träffade igår igen. Det var, om inte annat, sjukt bra sex iallafall. xD

Själv har jag bara varit på 2 dejter det senaste året. Aldrig riktigt förstått konceptet. Jag tycker mest att det känns som att det finns fördomar och måsten som ska uppfyllas utan att ha någon direkt aning om vad dessa är.

Dock är det ju visserligen en annan grej om man träffat fruntimret förut.

Då är jag mer för att träffa folk på fest/pub. Visserligen extremt sällan de leder någonvart, men ändå.

Det kanske är så livet på pinnen är när man är i unga 20-års åldern, jag kanske börjar fatta om några år.

Jag är tvärtom faktiskt - jag tycker dejter är betydligt bättre för då vet man var man har varandra. Tycker sånt är extremt mycket svårare att förstå på fester och pubar.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gick på en klassträff en gång. Det var bland det tråkigaste jag har varit med om. Du kanske trivdes i klassen?

trivdes lite. men känner inte mig i "shape" för en återträff...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...