Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Blivit rejält sugen på att flytta ut från stan till en liten skitort. Vet inte vad som händer med mig, den här är alltså betydligt mindre än min hemstad som jag absolut inte velat bo i för den är så liten. Hunden är nära, Den Gode.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blivit rejält sugen på att flytta ut från stan till en liten skitort. Vet inte vad som händer med mig, den här är alltså betydligt mindre än min hemstad som jag absolut inte velat bo i för den är så liten. Hunden är nära, Den Gode.

Tack för svaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

varit uppe och spelat krigsspel multiplayer. wolfenstein: enemy-territory.

Haha, spelar folk det fortfarande? Spelade det som en galning i högstadiet. Kan fortfarande längta efter att klättra upp på ett berg och skjuta några jävlar... Vilka banor körde ni? Hur får man tag i spelet?

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

ja, jag spelade också när det kom ut. har tagit upp det igen! 🙂

multiplayer-delen är ju gratis. sök google ( http://www.splashdamage.com/content/wolfenstein-enemy-territory-barracks ) eller piratebay för torrent. Jag laddade ned det via the pirate bay, då funkade det iaf.

kör dem här två programmen efter att ha installerat spelet (med tillhörande patchar): http://etkey.org/

sen måste du gå in på wolfenstein: enemy territory-ikonen på skrivbordet -> PROPERTIES -> COMPABILITY -> "Run this program in compability mode for: [x] windows xp (service pack 3). Klicka för Windows XP oavsett om din dator har nyare operativsystem. (utan det kommer man inte in på servrar)

Klart!

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Well! Veckans dejter gick kanske inte allihopa riktigt som jag planerat. Onödigt mycket drama kan jag tycka...var egentligen bara en av dom som jag faktiskt är intresserad av att träffa igen.

Vad är det med folk att inte klara av att vara ärliga?

Är väl läge att gå över till tele2 från tre.

Tredje gången gilt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...