Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Har precis skaffat tv-box så nu i början får man ju testa alla kanaler för att se vad man går miste om. Har då bl a SF-kanalen (inte sci-fi) och igår visade dom Noll tolerans och idag Livvakterna. Noll tolerans är ju inte särskilt bra, men den är ändå ok. Livvakterna däremot, vilken rövfilm. Kommer säkert bli Tredje vågen imorgon till rågs på allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Själv kan jag inte gå två meter utan att behöva slå ner en Zombie i spelet jag spelar nu. Jobbigt för jag behöver mat och vatten för att överleva. 😠 :angry:

Och det är någon som sprungit framför mig och plockat på sig alla roliga saker. 😐 :mellow:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mkay! ☺️

Nä he fonka int! Dom vill ha rent vatten och när jag smäller upp vattentorn då fonka de! 😱

Man måste ju kunna använda dom andra grejerna för att rena vattnet men he fonka int heller.

Fatta nada!!

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Själv kan jag inte gå två meter utan att behöva slå ner en Zombie i spelet jag spelar nu. Jobbigt för jag behöver mat och vatten för att överleva. 😠 :angry:

Och det är någon som sprungit framför mig och plockat på sig alla roliga saker. 😐 :mellow:

Vagott!! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä he fonka int! Dom vill ha rent vatten och när jag smäller upp vattentorn då fonka de! 😱

Man måste ju kunna använda dom andra grejerna för att rena vattnet men he fonka int heller.

Fatta nada!!

De där avloppsrenarna gör det bara halvrent. Du måste tömma avloppen på ett ställe där det inte riskerar komma in i vattenintaget. kolla vilket håll vattnet rinner åt. Sjöar bör inte användas till både dricksvatten och avlopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

De där avloppsrenarna gör det bara halvrent. Du måste tömma avloppen på ett ställe där det inte riskerar komma in i vattenintaget. kolla vilket håll vattnet rinner åt. Sjöar bör inte användas till både dricksvatten och avlopp.

Aha nu fick ja till det! 😄☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har jag sagt om att nämna storforum utan att länka till skiten? 😠

Näe fy fan, jag blir så förbannad att jag går och ser hockey istället. Eller så kanske jag bara går och ser hockey för att jag gillar skiten... 😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Firade kompis igår, kul hemmafest gött folk. Sen en vansinnesfärd med taxi, den chauffören borde jag anmält. Sen utgång på klubb. Sköj att dansa men stället va fullt med ovanligt mycket idioter. Knuffande och bruffande. Jag stoppade ett bråk genom att gå emellan två killar som muckade. Sen pallade jag inte och gick hem. På det stora hela en bra kväll ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir aldrig som man tänkt sig.

Det är därför jag sitter och dricker Nobel-vin framför Längsta istället för att vara på dejt nu. 😄 Jäkla sjukdomar. Nåja, har en dejt kvar imorgon och det är definitivt den som verkar mest intressant. Har pratat med henne i två veckor. Sjukt söt och rolig tjej. Får hoppas det intrycket består även efter man träffats på riktigt också. 🙂

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...