Micke H Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Det handlar inte om gardering utan om att vara ute och träffa nya spännande människor. Sitta hemma och vara bitter har jag gjort tillräckligt nu. Hur fan klarar du att hitta till hockeyn? Det är väl ingen som länkar till den? Gnällgubbe. http://forum.studio....60#entry1590460 Herrejävlar vilken obehaglig tråd.
Neosus Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Varför i hela fridens dagar blir alla sjuka och dör i min lilla stad??? 🤪😕😑😏😊😱😠
Fidden Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 (redigerat) flytta omedelbart. Vi behöver dig här. Beklagar sorgen. Redigerat 3 april 2015 av Fidden
Overkill Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Jag är redan hemma. Det börjar en tv-serie på fox som heter fargo. Är den nåt bra? Den är skitbra. Se den!
Fidden Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Är inte fargo en film med Peter Stormare och han Buschemi eller vad han heter? Kan ha blandat ihop det dock.
Fidden Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Det handlar inte om gardering utan om att vara ute och träffa nya spännande människor. Sitta hemma och vara bitter har jag gjort tillräckligt nu. Herrejävlar vilken obehaglig tråd. Vi är väl ett gäng här som nog borde följa ditt exempel...
Den Gode Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Herrejävlar vilken obehaglig tråd. Nu har h77 lagt till mig som vän.
Neosus Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 (redigerat) Är inte fargo en film med Peter Stormare och han Buschemi eller vad han heter? Kan ha blandat ihop det dock. Japp Peter Stoarmare. På netflix. Vem e Stoarmare? 😳 Redigerat 3 april 2015 av Neosus
Den Gode Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Nu har jag sett ett avsnitt. Det var rätt bra. Nu är det två kvar.
Fidden Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Japp Peter Stoarmare. På netflix. Vem e Stoarmare? 😳 En skeåning förmeodar jaog
Fidden Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 (redigerat) Såg att uffe malmros gjort en ny serie på tv4. Han är min favorit vad gäller manus och regi i Sverige. Rapport till himmelen, silvermannen, smala sussie etc. underskattad herre det där. Redigerat 3 april 2015 av Fidden
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Själv är jag hundvakt över påsken. Men det är snarare mina hundar som passar en annan hund. Det enda jag behöver göra är att gå ut med dem och ge dem mat. Sedan så leker de och sover fint tillsammans resten av tiden. Såg att uffe malmros gjort en ny serie på tv4. Han är min favorit vad gäller manus och regi i Sverige. Rapport till himmelen, silvermannen, smala sussie etc. underskattad herre det där. Vet inte ens vem det är, så tack för tipset. 😊
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Varför i hela fridens dagar blir alla sjuka och dör i min lilla stad??? 🤪😕😑😏😊😱😠 Oj! Missade det inlägget. Vad har hänt? 😱 Hmmm dataspel? 😲
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Det är korta reklampauser i fox. Hos Netflix så är de alltid lagom långa. 😑
Overkill Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Är inte fargo en film med Peter Stormare och han Buschemi eller vad han heter? Kan ha blandat ihop det dock. Jo, det stämmer bra. Men det gick en tv-serie förra året som är baserad på filmen, med Billy Bob Thornton och Martin Freeman (aka Bilbo).
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Nu stupar jag i säng innan jag stupar. G'natt!
Den Gode Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Nu är det tredje avsnittet. Sen är det tre imorrn oxå.
Neosus Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Oj! Missade det inlägget. Vad har hänt? 😱 Hmmm dataspel? 😲 Cities Skylines! Dom vill ha rent vatten annars blir dom sjuka och dör. Men jag håller på att rena vattnet men ändå dör dom?! Renat är kanske inte så bra? 😳😱☺️
Micke H Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Cities Skylines! Dom vill ha rent vatten annars blir dom sjuka och dör. Men jag håller på att rena vattnet men ändå dör dom?! Renat är kanske inte så bra? 😳😱☺️ Vi var nog flera som inte fattade att du pratade om spelet. 😛 Eller det kanske bara var jag. xD
Recommended Posts