Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det handlar inte om gardering utan om att vara ute och träffa nya spännande människor. Sitta hemma och vara bitter har jag gjort tillräckligt nu.

Hur fan klarar du att hitta till hockeyn? Det är väl ingen som länkar till den? Gnällgubbe.

http://forum.studio....60#entry1590460

Herrejävlar vilken obehaglig tråd.

Annons
Postat (redigerat)

flytta omedelbart. Vi behöver dig här. Beklagar sorgen.

Redigerat av Fidden
Postat

Är inte fargo en film med Peter Stormare och han Buschemi eller vad han heter? Kan ha blandat ihop det dock.

Postat

Det handlar inte om gardering utan om att vara ute och träffa nya spännande människor. Sitta hemma och vara bitter har jag gjort tillräckligt nu.

Herrejävlar vilken obehaglig tråd.

Vi är väl ett gäng här som nog borde följa ditt exempel...

Postat (redigerat)

Är inte fargo en film med Peter Stormare och han Buschemi eller vad han heter? Kan ha blandat ihop det dock.

Japp Peter Stoarmare. På netflix.

Vem e Stoarmare? 😳

Redigerat av Neosus
Postat (redigerat)

Såg att uffe malmros gjort en ny serie på tv4. Han är min favorit vad gäller manus och regi i Sverige. Rapport till himmelen, silvermannen, smala sussie etc. underskattad herre det där.

Redigerat av Fidden
k9 (oregistrerad)
Postat

Själv är jag hundvakt över påsken. Men det är snarare mina hundar som passar en annan hund. Det enda jag behöver göra är att gå ut med dem och ge dem mat. Sedan så leker de och sover fint tillsammans resten av tiden.

Såg att uffe malmros gjort en ny serie på tv4. Han är min favorit vad gäller manus och regi i Sverige. Rapport till himmelen, silvermannen, smala sussie etc. underskattad herre det där.

Vet inte ens vem det är, så tack för tipset. 😊
k9 (oregistrerad)
Postat

Varför i hela fridens dagar blir alla sjuka och dör i min lilla stad??? 🤪😕😑😏😊😱😠

Oj! Missade det inlägget. Vad har hänt? 😱

Hmmm dataspel? 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Det är korta reklampauser i fox.

Hos Netflix så är de alltid lagom långa. 😑:rolleyes:
Postat

Jo, det stämmer bra. Men det gick en tv-serie förra året som är baserad på filmen, med Billy Bob Thornton och Martin Freeman (aka Bilbo).

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu stupar jag i säng innan jag stupar. G'natt!

Postat

Oj! Missade det inlägget. Vad har hänt? 😱

Hmmm dataspel? 😲

Cities Skylines!

Dom vill ha rent vatten annars blir dom sjuka och dör. Men jag håller på att rena vattnet men ändå dör dom?!

Renat är kanske inte så bra? 😳😱☺️

Postat

Cities Skylines!

Dom vill ha rent vatten annars blir dom sjuka och dör. Men jag håller på att rena vattnet men ändå dör dom?!

Renat är kanske inte så bra? 😳😱☺️

Vi var nog flera som inte fattade att du pratade om spelet. 😛

Eller det kanske bara var jag. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.