Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Blir utan internet några dagar nu 😮

😱 :ph34r: HUALIGEN!! 😱 :ph34r:

Vaffö då då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har jag sagt om att nämna storforum utan att länka till skiten? 😠

Näe fy fan, jag blir så förbannad att jag går och ser hockey istället. Eller så kanske jag bara går och ser hockey för att jag gillar skiten... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag tror det är flashback eller nåt. Ett ställe där män samlas och diskuterar på ett sätt som bara män och små barn kan diskutera.

😏😛
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vad har jag sagt om att nämna storforum utan att länka till skiten? 😠

Näe fy fan, jag blir så förbannad att jag går och ser hockey istället. Eller så kanske jag bara går och ser hockey för att jag gillar skiten... 😄

Men om du gillar skiten så kan du ju se på skit istället.

Själv så råkade jag hamna i en politisk debatt på fejjan. Otippat va? 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har jag sagt om att nämna storforum utan att länka till skiten? 😠

Näe fy fan, jag blir så förbannad att jag går och ser hockey istället. Eller så kanske jag bara går och ser hockey för att jag gillar skiten... 😄

Hur fan klarar du att hitta till hockeyn? Det är väl ingen som länkar till den? Gnällgubbe.

//forum.studio.se/topic/108988-musikbranschen-en-mansdominerad-historia/page__st__60?do=findComment&comment=1590460

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag är redan hemma. Det börjar en tv-serie på fox som heter fargo. Är den nåt bra?

Funderade på att se den online jag med. Så kolla och berätta vad du tyckte om den. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir aldrig som man tänkt sig.

Det är därför jag sitter och dricker Nobel-vin framför Längsta istället för att vara på dejt nu. 😄 Jäkla sjukdomar. Nåja, har en dejt kvar imorgon och det är definitivt den som verkar mest intressant. Har pratat med henne i två veckor. Sjukt söt och rolig tjej. Får hoppas det intrycket består även efter man träffats på riktigt också. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...