Den Gode Postat 2 april 2015 Postat 2 april 2015 Såg nyss en film om Jung och Freud. Skum film lite. Vem tyckte du var bäst?
slejnard Postat 2 april 2015 Postat 2 april 2015 Vem tyckte du var bäst? Jung handlade det om mest. Han hade sex med en patient. Vet inte En sån dör film som sätter sig, bra o dålig på samma gång
Den Gode Postat 2 april 2015 Postat 2 april 2015 Jung handlade det om mest. Han hade sex med en patient. Det ingick väl inte i behandlingen? Om det hade varit freud däremot......
Den Gode Postat 2 april 2015 Postat 2 april 2015 Jung gick vidare, men freud höll fast vid att det var nertryckt sexualitet som låg bakom alla kriser och öht det mesta i livet. Tror inte han satte på patienterna dock.
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Blir utan internet några dagar nu 😮 😱 :ph34r: HUALIGEN!! 😱 :ph34r: Vaffö då då?
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=aGTXgW98zV4 nu så https://soundcloud.com/dabene/a-ta-frukost-100-bpm 😳😛😆 :lol:
Zakyath Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 funderat lite på denna stärkare på sistone. så jävla dyr bara
Fidden Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 😲 Vad är det? 😕 Jag tror det är flashback eller nåt. Ett ställe där män samlas och diskuterar på ett sätt som bara män och små barn kan diskutera.
Pico Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Vad har jag sagt om att nämna storforum utan att länka till skiten? 😠 Näe fy fan, jag blir så förbannad att jag går och ser hockey istället. Eller så kanske jag bara går och ser hockey för att jag gillar skiten... 😄
Fidden Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Hur har jag råkat börja bevaka längsta nu då? Och framför allt, hur slutar jag med det? 😄
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Jag tror det är flashback eller nåt. Ett ställe där män samlas och diskuterar på ett sätt som bara män och små barn kan diskutera. 😏😛
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Vad har jag sagt om att nämna storforum utan att länka till skiten? 😠 Näe fy fan, jag blir så förbannad att jag går och ser hockey istället. Eller så kanske jag bara går och ser hockey för att jag gillar skiten... 😄 Men om du gillar skiten så kan du ju se på skit istället. Själv så råkade jag hamna i en politisk debatt på fejjan. Otippat va? 😐
Den Gode Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Vad har jag sagt om att nämna storforum utan att länka till skiten? 😠 Näe fy fan, jag blir så förbannad att jag går och ser hockey istället. Eller så kanske jag bara går och ser hockey för att jag gillar skiten... 😄 Hur fan klarar du att hitta till hockeyn? Det är väl ingen som länkar till den? Gnällgubbe. //forum.studio.se/topic/108988-musikbranschen-en-mansdominerad-historia/page__st__60?do=findComment&comment=1590460
Fidden Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Game misconduct på den. Matchstraff och omedelbar hemgång.
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Hur fan klarar du att hitta till hockeyn? Det är väl ingen som länkar till den? Gnällgubbe. http://forum.studio....60#entry1590460 😛 Game misconduct på den. Matchstraff och omedelbar hemgång. 😆 :lol: 😆
Den Gode Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Jag är redan hemma. Det börjar en tv-serie på fox som heter fargo. Är den nåt bra?
k9 (oregistrerad) Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Jag är redan hemma. Det börjar en tv-serie på fox som heter fargo. Är den nåt bra? Funderade på att se den online jag med. Så kolla och berätta vad du tyckte om den. 🙂
Den Gode Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Funderade på att se den online jag med. Så kolla och berätta vad du tyckte om den. 🙂 Nu var det ju inte så jag hade tänkt det.
Micke H Postat 3 april 2015 Postat 3 april 2015 Det blir aldrig som man tänkt sig. Det är därför jag sitter och dricker Nobel-vin framför Längsta istället för att vara på dejt nu. 😄 Jäkla sjukdomar. Nåja, har en dejt kvar imorgon och det är definitivt den som verkar mest intressant. Har pratat med henne i två veckor. Sjukt söt och rolig tjej. Får hoppas det intrycket består även efter man träffats på riktigt också. 🙂
Recommended Posts