Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

De e Nice!

</obvious>

HAHAHHA DET DÄR ÄR ROLIGT FÖR ATT DU ÄR I NICE SOM INTE UTTALAS SOM NAJS MEN SOM ÄNDÅ ÄR RÄTT NAJS, TROTS, ELLER PGA, ATT DET HETER NICE VILKET ÄR EN ORDVITS HAHAAHAHA

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHAHHA DET DÄR ÄR ROLIGT FÖR ATT DU ÄR I NICE SOM INTE UTTALAS SOM NAJS MEN SOM ÄNDÅ ÄR RÄTT NAJS, TROTS, ELLER PGA, ATT DET HETER NICE VILKET ÄR EN ORDVITS HAHAAHAHA

😳

jävla fittja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Av vissa får jag ont på öronen, när lurarna trycker ovankanten av örat mot glasögonen. Men de jag köpte nu är lite större så de trycker inte på samma sätt som tur är.

TMA-1X-580x240.jpg

Sweet! Har inte provlyssnat men dom är en av mina favoritlurar ur ett designperspektiv. Så avskalat och väl formgivet. Danskt företag om jag minns rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHAHHA DET DÄR ÄR ROLIGT FÖR ATT DU ÄR I NICE SOM INTE UTTALAS SOM NAJS MEN SOM ÄNDÅ ÄR RÄTT NAJS, TROTS, ELLER PGA, ATT DET HETER NICE VILKET ÄR EN ORDVITS HAHAAHAHA

😳

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En fördel som jag märkt också är att man kan lätt ta av sladden. Så om (när) dom börjar glappa går det lätt att byta. Hifiklubben hade ett demoex som gick för 500 istället för 800, så det var lika bra att slå till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soft.

Kör också On ear på jobbet när det blir tjattrigt runtomkring.

Ett par AKG K518 som levererar mycket för det lilla jag gav, typ 500 eller nått.

De trycker precis lagom så basen kommer fram, och det sluter till hyfsat bra, men blir ändå inte så tröttsamt ont mot öronen. Men är ju inga Hi-fi grejer direkt.

AKGK518dj.jpg

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...