Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Inte nog med att man skulle upp en timma tidigare idag (eller 4 i mitt fall), nu ska man hålla sig vaken en extra timma också! Borde kanske varit lite sparsam med promenixandet.

Postat

Det ser ut som en stor kuststad från tiden då det seglade runt en massa tremastade segelfartyg. Förutom bilarna, som kör som galningar. Enkelriktat överallt dock.

Imorgon ska jag försöka ta mig upp till fortet.

Postat

Många gamla fina hus. Ganska många gamla slitna hus också, men hellre det än nya slitna hus. Man ser alperna åt norr och så har man ju ett grymt läge vid Medelhavet. Saknade lite dragspelsmusik när jag gick runt idag.

Postat

Många gamla fina hus. Ganska många gamla slitna hus också, men hellre det än nya slitna hus. Man ser alperna åt norr och så har man ju ett grymt läge vid Medelhavet. Saknade lite dragspelsmusik när jag gick runt idag.

Jag skulle kunna komma dit och spela lite... 😑☺️

Fått både palt å bullar idag ☺️

DE e gott!

Postat

jag tänkte köra lite på facebook om inte annat. har inte nämnt nåt till någon annan än längsta-klientelet, så det ska bli intressant 😄

Kul me resande Fidden! ☺️

Talade du om för honom vad hans namn står för här för nu?

Den detaljen glömde jag nämna. 😛

Postat

Har varit hos brorsan i Hjo och hälsat på. Lekt med hans bebis, en härlig krabat 😄

Jag är väldigt ovan med barn alltså xD

Postat

Köpte hörlurar (inte in-ear (on-ear?)) i fredags för att ha på kontoret, så nu är det premiär. Tror det kommer vara lite skönare.

gillar on ear mkt bättre än in ear. Det tråkiga är att min "frisyr" blir så märklig av det.

Postat

gillar on ear mkt bättre än in ear. Det tråkiga är att min "frisyr" blir så märklig av det.

Av vissa får jag ont på öronen, när lurarna trycker ovankanten av örat mot glasögonen. Men de jag köpte nu är lite större så de trycker inte på samma sätt som tur är.

TMA-1X-580x240.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.