Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag brukar Picoa en el Pazzo. Bäst att jag nämner det så att jag inte får några Objudna mat-Paul Meanders. 😑☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Laddar för bowling här. Kl 17 smäller det i käglorna 😮

Bowling är jag bäst av alla jag känner faktiskt. Men bara om man håller resultatlistan uppochner.
Postat

Jag brukar Picoa en el Pazzo. Bäst att jag nämner det så att jag inte får några Objudna mat-Paul Meanders. 😑☺️

Nu fattar jag ingenting, går du ut och går kl 5 på morgonen tillsammans med en pizza?

Postat

Ångrade mig med den sena resan till arlanda. tar ett tåg istället och får se hur Sala och Uppsala ser ut till på köpet. Undrar om det kommer nån nazist-kontrollant på arlanda och påpekar att jag minsann måste åka en station till, för det var fanimig dyrare att köpa biljett till arlanda än till sthlm c.

Postat

jag tänkte köra lite på facebook om inte annat. har inte nämnt nåt till någon annan än längsta-klientelet, så det ska bli intressant 😄

Postat

Det där med facebook är knepigt. Det var tydligen nån som försökte kapa sidan jag har under pseudonym, så nu kan jag inte logga in.

Postat (redigerat)

Du ska inte tro det blir sommar om....... ingen ställer fram klockan.

Redigerat av Den Gode
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.