Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

he snöge på morron å nu e de sol! ☺️

Jepp, dräpte mitt schema helt. Brukar gå på en 90 minuters promenix där nånstans mellan 5 och 7 men så var det en massa snö. Orka... 😏
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Wooho! Jag har kunnat andas och käka i flera dagar nu. Känns att man blivit äldre när en lunginflammation tar så hårt på en. 😐

Har grymt cool sångröst just nu. Growlar lite ofrivilligt när jag glömmer bort mig och sjunger lite. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jepp, dräpte mitt schema helt. Brukar gå på en 90 minuters promenix där nånstans mellan 5 och 7 men så var det en massa snö. Orka... 😏

Du kunde ju gått runt inomhus där hemma i 90 minuter istället.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hej och hå! Ska nog surra mig i sängen strax dock. Har vänt på dygnet nu. Måste hållit klockan uppochner för länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan göra en pazo och sen göra en pico av pazo. Alltså, som en modell. Fast det är lättare att göra en pazo av pazo, för det går inte åt lika mycket material. Om man vill kan man göra en pazo av pico, men det vetefan hur man gör. Eventuellt måste man äta upp pico först.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska det här funka egentligen, planet går 7:00 och så ska man vara på flygplatsen 1-2 timmar före. Dessutom övergång till sommartid. Till råga på det bokade jag sista bussen till hotellet, så jag kommer inte vara där förrän typ 23. Jaja, man kan väl sova på flyget, om inte piloten begår självmord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska det här funka egentligen, planet går 7:00 och så ska man vara på flygplatsen 1-2 timmar före. Dessutom övergång till sommartid. Till råga på det bokade jag sista bussen till hotellet, så jag kommer inte vara där förrän typ 23. Jaja, man kan väl sova på flyget, om inte piloten begår självmord.

Varför vill du åka till just nice?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför vill du åka till just nice?

Tja, jag gjorde en hyperkomplicerad graf över väderlek, pris och tillgänglighet. Då hamnade jag i mellerud, så då slängde jag den grafen och åkte till nice istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...