Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det lönar sig att bli kriminel ändå! Och hamna i fängelse. Där har man det ju bättre om man inte kan leva...

Sjukt!

Kaffe på det?

Kaffe får man oxå, men kanske inte lika mycket som här?

Postat

Imorgon ska jag kanske luncha med Pazo. 😱

😮

Det blev av. Var kul att träffa honom IRL för första gången. Vi klaffade bra, han e skön 😄 och väldigt kort xD

Ändå lite weird att träffa någon man chattat me i 5 år typ, så man typ känner personen, vet hur han ser ut men har aldrig setts innan.

Postat

Det blev av. Var kul att träffa honom IRL för första gången. Vi klaffade bra, han e skön 😄 och väldigt kort xD

Ändå lite weird att träffa någon man chattat me i 5 år typ, så man typ känner personen, vet hur han ser ut men har aldrig setts innan.

Coolt hälsa 😄

Postat

kanske är enklast att sova på arlanda hotellby. orka åka tåg kl -4281946 på morgonen där man dessutom ställt om klockan på natten.

Postat

Talade du om för honom vad hans namn står för här för nu?

Postat

kanske är enklast att sova på arlanda hotellby. orka åka tåg kl -4281946 på morgonen där man dessutom ställt om klockan på natten.

Varthän?

Postat

sådär, nu kan alla vara lugna. bokade ett hotellrum nära arlanda. hehe, jävlar vad jag kommer ångra detta imorgon.

tur att jag undvek alla former av avbokningsskydd, här ska inte ångras nåt

Postat

...i dragspelet alltså.

Har komponerat en låt som het Tjurskalln.

Ni skulle bra gärna vilja höra den va? Men inte nu för den e int färdi än!

Fika på det! 😊

Schuuuu!!!

Postat

Har komponerat en låt som het Tjurskalln.

Ni skulle bra gärna vilja höra den va? Men inte nu för den e int färdi än!

Tjurskalle.

Postat

eh.... jag behöver visst sova i närheten av arlanda på lördag. OOOOVERKILL!? 😆

Haha. I så fall hade du varit tvungen att skeda med min svägerska och det hade ju kunnat bli lite obekvämt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.