Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fantastiskt vad pigg en gammal seg dator kan bli bara av att stoppa in mer ram.

I am impressed!

Are YOU impressed? 😳

Allting går ju så himla mycket fortare. Tillåmed internet går fortare. 😳

Måste ta mig en kopp kaffe och lugna ner mig. 😱

Postat

Jag gillar inte snabba datorer, jag blir så stressad då. 🙁

Hahaha, dagens citat:

- Nu tänkte jag dra åt helvete.

- Ja, det ska vara fint så här års.

xD

Postat

Kallt som fan i Lund i alla fall. Men soligt. Har den globala nedkylningen starta nu?

Har Golfströmmen ändrat riktning från golfbanan i stället?

Jag tänkte skaffa blogg på wordpress häromdagen och upptäckte jag redan hade en blogg där som jag inte skrivit på sedan 2009. Något pinsamt... 🥰

Fast det går snabbare att twittra. Finns f.ö. musiktips från t.ex. Ableton där som verkar bra. Inte bara Bildt och Buldt...

Postat

Surdegsbröd med helvete och fullkornsråg - jättegott!!!

Postat

Fantastiskt vad pigg en gammal seg dator kan bli bara av att stoppa in mer ram.

I am impressed!

Are YOU impressed? 😳

Allting går ju så himla mycket fortare. Tillåmed internet går fortare. 😳

Måste ta mig en kopp kaffe och lugna ner mig. 😱

Hjälpte det på stadsbyggarfronten då?

Postat

Fnissade på riktigt till den där. xD

Du kanske har blivit mer som vanligt folk. Det är djurfilmer och jag vet inte vad.

Postat

Har Golfströmmen ändrat riktning?

Då blir det väder som i sibirien med permafrost. För några år sen skrevs det en del om att det kunde hända, och att det kunde hända snabbt.

Postat

Det är kanske naturligt det blir kallt i världen överlag när vi eldat färdigt med bensin och andra bränslen baserade på petroleum...

Postat

Det är kanske naturligt det blir kallt i världen överlag när vi eldat färdigt med bensin och andra bränslen baserade på petroleum...

Man kan ju alltid hoppas på att dom får till det här med fusion. Det beräknas ligga 25-30 år in i framtiden, men det har man iofs sagt sedan man öppnade det första kärnkraftverket.

Postat

Man kan ju alltid hoppas på att dom får till det här med fusion. Det beräknas ligga 25-30 år in i framtiden, men det har man iofs sagt sedan man öppnade det första kärnkraftverket.

Ser fram emot det när jag fyller 90... 🙂

Postat

Hjälpte det på stadsbyggarfronten då?

Jåh he vart mytje bättre vart e. Men det går lite hackigt fortfarande men tror lite på dålig grafik eller nått. CPU:n är iallafall en i5 2.5 men de e kanske på gränsen.

Men he fonka ett tag iallafall men börjar staden växa lite för mycket så tror jag de e dags att köpa en snabbare speldator. Men de ha ja int råd med just nu.

Postat

Men he fonka ett tag iallafall men börjar staden växa lite för mycket så tror jag de e dags att köpa en snabbare speldator. Men de ha ja int råd med just nu.

Bygg inte så stora städer dårå! Storleken är faktiskt inte det viktiga! Så det så! 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.