Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Vi vinner med minsta möjliga marginal. Tror det blir riktigt rolig hockey ikväll. Men jag hoppas lite på en tråkig match som vi vinner stort med iofs. ☺️ Vad tror du själv? 🙂 Jag tror på rätt bra chans.
Neosus Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 vARFÖR HAR JAG INGEN MAC?? Logic Pro X är ju snuskigt billigt.. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Därför att du har en riktig dator med ett riktigt program istället. 😛 Meh! Ninja mig du bara, gör det..
Algotezza Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 vARFÖR HAR JAG INGEN MAC?? Logic Pro X är ju snuskigt billigt.. 😑 yngste sonen har Mac med Windows extra. Så han kan använda favvon Reason. Kan man ha tvärtom med?
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Nu blir det längsta promenad irl istället. Laters all!
Zakyath Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 donar med tacos. väldigt praktiskt att ha massa tacokött nedfryst
Linus Postat 4 januari 2015 Trådstartare Postat 4 januari 2015 yngste sonen har Mac med Windows extra. Så han kan använda favvon Reason. Kan man ha tvärtom med? Varför installera Windows på Macen för att köra Reason? Det är både till Mac och Windows.
Linus Postat 4 januari 2015 Trådstartare Postat 4 januari 2015 donar med tacos. väldigt praktiskt att ha massa tacokött nedfryst Jag gillar verkligen gott kött, men jag gjorde tacos på sojafärs igår. Passar bra med sojan när det är starkt tacokryddat och blir en del av en röra i en tortilla. 🙂
Memphis Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Gick och la mig tio. Vaknade tio. Det var najs. Najs med symmetri.
Memphis Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 (redigerat) Jag lade mig två och vaknade ett. Damn that´s close.. 😏 Redigerat 4 januari 2015 av Memphis
Memphis Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Fattar inte hur mina 8GB ram på MacBook Pron fylls upp nästan direkt? Använder webläsare (Chrome) och Spotify typ. Hade ju tänkt använda musikprogram, CAD program osv. 😕 På min stationära når jag knapp 6GB med massvis program igång. Känns segt att behöva uppdatera datorn när man precis köpt den, och officiellt stödjer den inte mer än 8 men det ska gå att ha 16.
Naymari Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 (redigerat) Fattar inte hur mina 8GB ram på MacBook Pron fylls upp nästan direkt? Använder webläsare (Chrome) och Spotify typ. Hade ju tänkt använda musikprogram, CAD program osv. 😕 På min stationära når jag knapp 6GB med massvis program igång. Känns segt att behöva uppdatera datorn när man precis köpt den, och officiellt stödjer den inte mer än 8 men det ska gå att ha 16. Med 4 gig i min macbook kan jag ha Pro Tools igång (Visserligen i mix, utan tunga samplers) med safari, spotify och mailinkorgen i bakgrunden utan problem. 😕 Redigerat 4 januari 2015 av Naymari
Memphis Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 (redigerat) Märker du att datorn blir slö av det lilla? 😱 Närå, den e inte slö alls. Får se sen när man börjar köra tyngre program. Redigerat 4 januari 2015 av Memphis
Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Närå, den e inte slö alls. Får se sen när man börjar köra tyngre program. Felköp?
Linus Postat 4 januari 2015 Trådstartare Postat 4 januari 2015 Fattar inte hur mina 8GB ram på MacBook Pron fylls upp nästan direkt?Kan du öppna Aktivitetskontroll och fliken Minne? Ta en skärmdump och släng upp.
Neosus Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 ...men då måste jag köpa en synt. 😱 Nä jag går i fikar istället. 😱
Naymari Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Måste uppgradera min Dropbox, blöargh. Finns det något bättre alternativ för mindre pengar? 😮
Den Gode Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Birgitta stenberg gjorde en hitchcock i apelsinmannen.
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 (redigerat) Pheeew! För tio minuter sedan fick jag för mig att jag var tvungen att köpa sura S-märken. Fick springa f ram och tillbaks till affären. Redigerat 4 januari 2015 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 4 januari 2015 Postat 4 januari 2015 Bankomaterna kör tydligen på Windows XP by the way. 😑
Recommended Posts