Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nu hoppade det upp en reklamblaffa när jag gick in på längsta trots att jag har ad-block.

Edit - nej det har jag visst inte.

Redigerat av Den Gode
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Vill för säkerhets skull tillägga att den levererades som komplett kabel.

😛😆
Postat

Ikväll är det stand by me med wil wheaton på tv.

Glöm inte Corey Feldman, killen som enligt egen utsago är den mest "down to earth"-kändisen som finns.
Postat

Är det nånting man saknar som singel så är det kramar.

Av den intima, kärleksfulla sorten dårå. Jag menar, jag kramar alla mina vänner. xD

Kramar ni era vänner när ni ses? Eller kör ni en manlig handskakning istället?

Mina nära vänner kramar jag för det mesta, vi kallar det "man hug" 😛 Fast det är ändå inte en såndär typisk manlig kram med tre klapp på ryggen, utan ändå rätt öm och fin. De första åren skakade vi hand, men det har liksom vuxit fram det där, ju mer man lärt känna varandra.

Har du hört något mer från senaste dejten?

Postat

Mina nära vänner kramar jag för det mesta, vi kallar det "man hug" 😛 Fast det är ändå inte en såndär typisk manlig kram med tre klapp på ryggen, utan ändå rätt öm och fin. De första åren skakade vi hand, men det har liksom vuxit fram det där, ju mer man lärt känna varandra.

Har du hört något mer från senaste dejten?

så länge man låter bli bro jobs så är det lugnt

Postat

Alla dessa kramar och känsloyttringar fanns inte på min tid. Inte alla dessa fåniga handslag och high five heller. Man skakade hand helt enkelt. Det var enklare så. Idag vet man inte hur man ska hälsa på folk. Det ser jävligt fånigt ut om man försöker skaka hand med nån som vill high fiva.

Postat

hehe, mm. Det kan lätt bli akward ja. 😛 Eller om nån vill skaka hand och den andra är påväg att kramas, så blir det nått weird mittemellan.

Postat

hehe, mm. Det kan lätt bli akward ja. 😛 Eller om nån vill skaka hand och den andra är påväg att kramas, så blir det nått weird mittemellan.

Det kan ju bli så att den kramgoe får näven i solar plexus och går i golvet. Det är bättre att hålla sig hemma.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag vill sova nu...men det går som inte...

k9 (oregistrerad)
Postat

Mn ska singnalera en kryss-kram tidigt om man ska kramas. Häj höger arm något och sträck ut vänster lite i sidled så krockar inte kramen på ett klumpigt och pinsamt sätt.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.